KAMPANJA TURISTIČKE ZAJEDNICE ZADARSKE ŽUPANIJE NA DIGITAL COMMUNICATIONS AWARDS U BERLINU

TZŽ referenca: Zadarska
Objavljeno: sri, 09.10.2019 - 12:37
Digital Communications Awards 2019.
Sustav turističkih zajednica

Digitalna kampanja Discover ZADAR Region našla se u prestižnom društvu globalnih kompanija poput Ikee, Vodafona, Coca-Cole, American Expressa, Microsofta, i mnogih drugih, ušavši u uži izbor od 600 prijavljenih kandidata za uglednu nagradu Digital Communications Awards 2019.

Nagrade za digitalno komuniciranje odaju počast izvanrednim projektima, kampanjama i inovacijama u sferi mrežnih komunikacija. Pokrenute su 2011. godine od strane Sveučilišta primijenjenih znanosti Quadriga te od tada podižu standarde suvremene on-line komunikacije.

Turistička zajednica Zadarske županije (TZZŽ) je za prvo mjesto u kategoriji Content marketing bila u konkurenciji s tvrtkama HSBC, ING, Dremel i Geodan, a u kategoriji Storytelling s NNGroup, 24sata, LM Wind Power i A+E Networks Poland.