Primorsko-goranski turistički promet u šest mjeseci bolji od lanjskog, ali i onog iz 2019.

TZŽ referenca: Primorsko-goranska
Objavljeno: sri, 12.07.2023 - 14:16
Cres panorama
Vladimir Franolić
Cresko-lošinjska regija jedno je od kvarnerskih područja s najvećim rastom broja noćenja u odnosu na 2022.

U prvih šest mjeseci 2023. u Primorsko-goranskoj županiji ostvareni su odlični turistički rezultati, bolji od prošle godine, ali i od 2019. godine. U komercijalnom smještaju - hotelima, kampovima i obiteljskom smještaju - ostvaren je rast od 6% u odnosu na 2022. te 7% u odnosu na 2019. godinu.

Što se tiče samog lipnja, u prva dva tjedna nastavili su se dobri rezultati. U prvom je tjednu bilo čak 69%, a u drugom 15% više noćenja u usporedbi s istim lipanjskim razdobljima 2019.

"Kao i što je bilo za očekivati, u trećem tjednu lipnja ostvareno je nešto manje noćenja jer je blagdan Tijelova i 2019. i 2022. godine padao kasnije. Pozitivno je da smo kraj lipnja završili gotovo na razini 2019. godine. Također je iznimno dobra vijest da je najvažnije tržište za Kvarner, ono njemačko, ostvarilo 12% više noćenja u prvih šest mjeseci", pojasnila je direktorica primorsko-goranske TZ Irena Peršić Živadinov.

Ako komercijalnom smještaju pribrojimo i noćenja u nekomercijalnom smještaju, na području Primorsko-goranske županije u prvih šest mjeseci ove godine ostvareno je gotovo 4,5 milijuna noćenja. Prema subregijama, od siječnja do lipnja najviše noćenja ostvareno je na otoku Krku (1,5 milijuna noćenja ili 3% više od 2022.), zatim Cresko-lošinjskim otocima (783 tisuće noćenja ili 6% više od 2022.), Opatijskoj rivijeri (702 tisuće noćenja ili 10% više od 2022.), Crikveničko-vinodolskoj rivijeri (626 tisuća noćenja ili 5% više od 2022.), otoku Rabu (409 tisuća noćenja ili 2% više od 2022.), Riječkom prstenu (352 tisuće ili 21% više od 2022.) te Gorskom kotaru (55 tisuća noćenja ili 17% više od 2022.).

S tržišta Njemačke, Hrvatske, Slovenije i Austrije zabilježen je najveći broj noćenja, i to više od po pola milijuna sa svakog od njih, s tim da je Njemačka i dalje Kvarneru vodeće emitivno tržište, s ostvarenih više od 1,2 milijuna noćenja i porastima od 12% u odnosu na 2019. te 2% u odnosu na 2022. Slijede gosti iz Italije, Mađarske, Poljske i Češke. Sva tržišta ostvaruju poraste u odnosu na 2022. godinu.