
U suradnji s poljskim nacionalnim avioprijevoznikom LOT Polish Airlines, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice za Skandinaviju uspješno je realiziralo projekt „Walk a LOT“ na tržištima Danske i Norveške. Cilj projekta bio je dodatno približiti Hrvatsku kao atraktivnu, održivu i sigurnu turističku destinaciju te potaknuti umrežavanje s ključnim agentima u industriji putovanja.
Tim povodom tematske šetnje u duljini oko 7 km, popraćene zabavno-edukativnim kvizovima o Hrvatskoj, organizirane su u Kopenhagenu, Oslu i Aarhusu. U svakom je gradu sudjelovalo između 35 i 40 agenata iz turističkog sektora, uključujući predstavnike turoperatora, putničkih agencija i zrakoplovnih partnera.
”Srž ovog projekta jest promocija Hrvatske na emitivnim tržištima Skandinavije, s naglaskom na direktne letove LOT-a i održivi turizam. Osim toga, veliku ulogu ovdje ima i pružanje doživljaja destinacije iz prve ruke, što smo ovim zanimljivim aktivnostima omogućili svim sudionicima projekta”, rekao je Vedran Sušić, direktor Predstavništva HTZ-a za Skandinaviju, dodajući da je Projekt „Walk a LOT“ u 2025. godini potvrdio vrijednost strateških partnerstava između nacionalnih turističkih zajednica i avioprijevoznika, kao i važnost terenskog pristupa i osobnog kontakta u promociji putovanja.
Kao dodatna vrijednost projekta svakako je bio i odabir po tri najangažiranija agenta koji su pozvani na studijsko putovanje u Zagreb i Zagrebačku županiju, što će se u duhu aktivnog odmora i kampanje „Walk a LOT“ realizirati u lipnju.