Virtuoso uvrstio Hrvatsku među top 10 svjetskih destinacija u tri kategorije

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 02.11.2018 - 12:33

Udruženje agencija za luksuzna putovanja Virtuoso i ove je godine provelo tradicionalno istraživanje među svojim članovima - „Vituoso Luxe Report“. Prema rezultatima istraživanja za 2019. godinu, Hrvatska je uvrštena među top 10 destinacija u čak tri kategorije. Tako je naša zemlja zauzela visoko drugo mjesto u kategoriji najpopularnije emerging destinacije, šesto mjesto u kategoriji najboljih destinacija za tzv. milenijalce, odnosno mlade putnike te odlično osmo mjesto u kategoriji najpopularnijih svjetskih destinacija.

„Tržište SAD-a za hrvatski turizam predstavlja jedno od vodećih dalekih tržišta s kojeg smo u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 570 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 23 posto. Upravo nas zbog toga još više veseli ovi rezultati koji potvrđuju odličan status Hrvatske na velikom američkom tržištu“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako će u fokusu aktivnosti u narednom razdoblju biti daljnje jačanje avioprijevoza kako bi naša zemlja bila još dostupnija američkim turistima.

Izvješće je komentirala i Ina Rodin, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku. „Postignuti rezultati u sklopu izvješća Virtuosa posljedica su velikog rada i truda uloženog od strane svih turističkih djelatnika u ukupnu hrvatsku turističku ponudu i njenu promociju. Izuzetno nas veseli što naš rad i napredak prepoznaju članovi Virtosa, velike svjetske mreže koja ima snažan utjecaj na ukupne turističke tijekove“, poručila je Rodin.

Virtuoso® Luxe Report predstavlja godišnje izvješće temeljno na istraživanju provedenom među svjetskim agencijama za putovanja te među njihovim savjetnicima, a koji su članovi Virtuosa. Izvješće za 2019. godinu predviđa nove trendove u putovanjima i to na temelju trenutnih i predviđenih rezervacija. Virtuoso je mreža koja broji više od 17.500 putničkih savjetnika u više od 1.000 agencija diljem svijeta, a posjeduju i ugovore s ekskluzivnim i vodećim svjetskim hotelima, odmaralištima, lječilištima, kruzing kompanijama i drugim turističkim tvrtkama.