Valamaru novo priznanje za napredak u marketinškoj komunikaciji

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 19.12.2008 - 00:00

Drugu godinu zaredom Valamarov Sektor za direktnu prodaju i marketing osvaja prestižnu nagradu "Zlatna koza - Capra d´oro", godišnju nagradu koju dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije za izuzetan doprinos na području marketinških aktivnosti u turizmu Istre. Prošle godine Valamar je nagrađen za uvođenje bloga na svoje internetske stranice valamar.com, dok je ove godine nagrađen za uvođenje online televizije pod nazivom Valamar TV.

Pokrenuvši oba projekta prvi među hrvatskim hotelijerima, Valamar se pokazao vodećim u primjeni novih marketinških alata u online poslovanju. Nagrade su dodijeljene u srijedu u hotelu Valamar Diamant u Poreču, na ovogodišnjem dvodnevnom susretu turističkih djelatnika Istre na tradicionalnom forumu kojeg koncem godine organizira Turistička zajednica Istarske županije.

Nagradu je primio Željko Kukurin, direktor Sektora za direktnu prodaju i marketing Valamara. Kako je rekao, Valamar je ove godine unapređujući svoj web, u videozapisima uvidio priliku za napredak u marketinškoj komunikaciji te je izradio više od 60 video zapisa i publicirao ih na YouTube. Ove je godine pokrenut i Valamar TV sa svrhom prezentacije Valamarovih objekata, novosti i događanja u Hrvatskoj te svjedočanstava/video zapisa gostiju koji su boravili u objektima Valamara. Najbolje filmove gostiju, koje oni pošalju za objavu na Valamar TV-u, Valamar će nagraditi nagradnim boravcima te ih i na taj način motivirati da šalju svoje video zapise.

Valamar TV čini sedam kanala (Novosti, Hoteli i apartmani, Kampovi, Poreč Istra, Rabac Istra, Otok Krk i Dubrovnik), putem kojih posjetitelj može pretražiti video zapise. Uz svaki prilog nalazi se i info tekst dodatnog pojašnjenja videa, a posjetiteljima je omogućeno komentiranje, glasanje te dijeljenje svakog pojedinog priloga. Valamar TV-u može se pristupiti na nekoliko načina - direktno na stranici (www.valamartv.com/), putem Valamar stranica (www.valamar.com/), putem tražilica (http://www.google.com/ i sl.) te putem linkova koji se pojavljuju na YouTubeu (www.youtube.com/).

"Posljednjih nekoliko godina svjedoci smo značajnog rasta broja internetskih stranica koje su u velikoj mjeri definirane prema interesima njihovih korisnika. Ovaj fenomen poznat je kao Web 2.0 odnosno druga generacija Interneta. Takav razvoj značajno utječe na svjetski turizam i kulturu putovanja diljem svijeta što za posljedicu ima rastući broj internetskih stranica koje se odnose na turizam, odnosno putovanja. Zanimljivost tih stranica je da je jednim velikim dijelom njihov sadržaj generiran od strane samih korisnika (putnika). Oni su ti koji prije, tijekom ili nakon putovanja dijele fotografije, priče, članke, savjete, recenzije pa čak i videozapise vezane za svoje putovanje. U tome smo i mi u Valamaru vidjeli svoju šansu za dodatnu promociju svojih objekata, ali i destinacija u kojima djelujemo", izjavio je u ovom povodu Željko Kukurin.

Važno je istaknuti i da je "Zlatna koza- Capra d´oro " u kategoriji glavne nagrade - nagrade za dugogodišnji rad i doprinos razvoju turizma Istre, dodijeljena Francu Palmi, bivšem dugogodišnjem čelniku Riviere Poreč d.d., najveće članice grupacije Valamar, i jednom od najistaknutijih turističkih djelatnika u Hrvatskoj s četrdesetogodišnjim stažom u turizmu. Palma je sada na čelu Rivierinog Nadzornog odbora. Ova nagrada za dugogodišnji rad i doprinos razvoju turizma u Istri pridružuje se i nagradi koju je Franco Palma osvojio 1997. godine, kada ga je predsjednik Republike odlikovao Redom Danice Hrvatske s likom Blaža Lorkovića za izuzetne zasluge u gospodarstvu.