UT - stručni medijski brend jugoistočne Europe

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 28.05.2013 - 16:30
Na Regionalnoj konferenciji Turističko tržište Jugoistočne Europe – nove razvojne mogućnosti, održanoj u Beogradu, 15. svibnja 2013. godine, stručna revija Ugostiteljstvo i turizam dobila je nagradu Brand Leader Award kao autentičan stručni medijski brend jugoistočne Europe.

Stručni kolegij Regionalne konferencije, obrazložio je da se Stručna revija Ugostiteljstvo i turizam na jedinstven način bavi komunikacijom između svih sudionika turističkog tržišta, a kvalitetne, stručne i pravovremene informacije pruža punih 60 godina i potiče podizanje kvalitete i konkurentnosti turističkog tržišta.

Nagrada Brand Leader Award dodeljuje se na osnovu niza standardiziranih kriterija koji podrazumijevaju inovativnost, visok stupanj tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda. Nagrada se dodjeljuje posljednjih devet godina, a cilj joj je afirmacija kompanija, institucija, pojedinaca i medija koji kontinuiranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapređuju tržište te daju izvanredan doprinos u popularizaciji gospodarskog potencijala i kreiranja konkurentnog tržišnog imidža regije.

Stručna revija Ugostiteljstvo i turizam (UT), stručno glasilo UPUHH-a, UHPA-e, KUH-a, OMH-a i HFHS-a, prošle je godine u povodu 60-te godine izlaženja dobio nagradu Anton Štifanić.