U suradnji s TUI-jem održane posebne prezentacije na tržištu Njemačke

Objavljeno: sri, 14.03.2018 - 10:08

Predstavništvo HTZ-a u Njemačkoj, u sklopu promotivnih aktivnosti za 2018. godinu, poseban naglasak ima na aktivnostima usmjerenim na sjeverni dio Njemačke. Tako se osim marketinških i PR aktivnosti na tom prostoru velika pažnja posvećuje suradnji s turoperatorima i turističkim agencijama koje izravno prodaju turoperatorske proizvode. Kako bi agenti bili što bolje informirani i kako bi mogli pružati kvalitetnu uslugu informiranja i prodaje aranžmana, njemačko predstavništvo HTZ-a je, zajedno s vodećim turoperatorom na njemačkom tržištu TUI-jem iz Hannovera, organizira set od tri prezentacije u gradovima na njemačkom sjeveru.

Prva prezentacija održana je 13. ožujka u Berlinu, dok se preostale svije prezentacije održavaju 14. ožujka u Hamburgu, odnosno 15. ožujka u Bremenu. Procjenjuje se da će na navedenim prezentacijama ukupno sudjelovati oko 150 agenata prodaje i to uglavnom iz velike TUI mreže, a kojima se prezentiraju trendovi u hrvatskom turizmu za sezonu 2018. godinu, kao i nove zrakoplovne linije te atrakcije. Posebni je naglasak stavljen na Kvarner, Zadar i Makarsku Rivijeru jer je riječ o destinacijama koje su u posebnom fokusu u razvoju proizvoda kod TUI-a, koji pak dodatno agentima ovom prilikom prezentira novosti u hotelskoj ponudi u Hrvatskoj, kao i posebne akcije za pred i posezonu.

Na održanoj prezentaciji u Berlinu agenti su iskazali veliki interes za Hrvatskom koja na tržištu Njemačke postaje sve traženija destinacija, a pozitivni pomaci su posebice vidljivi u segmentu paušalnih putovanja koja se generiraju preko turoperatora. Direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Romeo Draghicchio posebno je naglasio važnost informiranja agenata koji će tako odlično poznavati hrvatske destinacijom, ali i novosti u hotelskoj ponudi. Prisutne je agente pozdravio i Veleposlanik Republike Hrvatske u SR Njemačkoj Gordan Grlić Radman.

Dodajemo kako će TUI nakon održanih prezentacija agentima poslati elektronički upit o destinacijama, a onim agentima koji će imati najbolje odgovore i koji će iskazati posebna znanja uručit će se nagradna putovanja u Hrvatsku.