U Dubrovniku obilježen početak projekta „Nautičko jedro Jutarnjeg lista 2022.“  

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 07.06.2022 - 16:25

U dubrovačkoj ACI marini danas je svečano obilježen početak projekta „Nautičko jedro Jutarnjeg lista 2022.“, a podršku inicijativi osmišljenoj zbog dodatne promocije i boljeg pozicioniranja nautičkog turizma iskazali su direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, župan Dubrovačko-neretvanske županije Nikola Dobroslavić, gradonačelnik grada Dubrovnika Mato Franković i predsjednik Uprave ACI-ja Kristijan Pavić, dok je Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg lista iskazao zahvalu visokim uzvanicima te brojnim promicateljima i sudionicima inicijative.

U sklopu novog izdanja ovog novinarsko nautičkog projekta, u razdoblju od 70 dana plovidbe, nautički tim Jutarnjeg lista obići će 30-ak marina, desetke skrivenih uvala te najmanje 60-ak jadranskih lokacija u više od tisuću nautičkih milja plovidbe.

Nautiku promoviramo tijekom cijele turističke godine, dio je naše trenutne kampanje „Your Life, Your Time, Your Experience.“ koju provodimo na 14 emitivnih tržišta, a tržišta koja posebno obuhvaćamo ovim proizvodom su Slovenija, Mađarska, Italija, Francuska i Švedska. Tu su i druge promotivne aktivnosti, poput primjerice studijskih putovanja za specijalizirane inozemne novinare, blogere i influencere koji svoje pozitivne dojmove dijele s brojnim čitateljima, fanovima i pratiteljima diljem svijeta. Siguran sam da će vrijedna ekipa Jutarnjeg lista dati svoj maksimalni doprinos u promociji ovog, za hrvatski turizam, iznimno važnog proizvoda te da će se ovim projektom za ljestvicu više podići kvaliteta nautičkog turizma u Hrvatskoj“, rekao je direktor Staničić, nadodavši kako se ovakvim suradnjama značajno doprinosi pozicioniranju Hrvatske kao jedne od top nautičkih destinacija Mediterana.

Tijekom plovidbe Jutarnji list će na svim svojim platformama objaviti stotine tekstova, priloga, vijesti i videopriloga s hrvatskog Jadrana, a ove će se godine posebnom digitalnom anketom prikupljati mišljenja i dojmovi više od šesto nautičara koji će imati priliku ocjenjivati marine te vrednovati osmišljenu priču i turističku ponudu destinacija u kojoj su boravili.