Turistička zajednica Istre dobila marketinški Grand Prix za brošuru „Istrien Magazin“

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: sri, 12.06.2013 - 16:30
Turistička zajednica Istre dobila marketinški Grand Prix za brošuru „Istrien Magazin“
U okviru svečanosti održane 12. lipnja 2013. godine u bečkom hotelu Vienna Hilton, Turistička zajednica Istre dobila je nagradu za brošuru „Istrien magazin“ u kategoriji „Katalozi, prospekti, destinacije i turističke zajednice“. Ovu najcjenjeniju godišnju marketinšku nagradu dodjeljuje stručni turistički časopis Tourismuswirtschaft Austria & International. Brošuru „Istrien Magazin“ izdaje agencija A.R.T. RedaktionsTeam u suradnji s tvrtkom KG Media i TZ Istre, a prema stručnom sudu brošura je nagrađena zahvaljujući inovativnom marketinškom konceptu. „Uzevši u obzir veliku konkurenciju sličnih brošura prisutnih na ovom natjecanju, ovo je uistinu dojmljiva potvrda kvalitete za „Istrien Magazin“, izjavio je Wolfgang Neuhuber čija agencija A.R.T. RedaktionsTeam ujedno već 15 godina uspješno koordinira odnose s javnošću Istarske županije za njemačko govorno područje. Nagradu je u ime TZ Istre preuzeo njezin direktor Denis Ivošević, a svečanosti je nazočio i direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Beču, Ranko Vlatković.

Brošura „Istrien Magazin“ odlično je prihvaćena ne samo od strane krajnjeg potrošača, što potvrđuju tisuće individualnih narudžbi preko internetskih foruma i ostalih društvenih platformi nego i od strane turističke struke. Osim toga, koristi se i za promidžbu istarskog turizma na najvećim turističkim sajmovima u Austriji, Njemačkoj i Švicarskoj, na kojima se Istra redovito predstavlja. Posebna važnost ove brošure očituje se u njenom učinkovitom korištenju od strane mjerodavnih lidera putničkih agencija te u podršci rada različitih PR stručnjaka, ali i pojedinačnih novinara. 

Ova brošura se priređuje sukladno potrebama ciljanih skupina objasnio je Wolfgang Neuhuber filozofiju svoje redakcije. Istaknuo je kako se kvalitetno istraženi sadržaj povezan s atraktivnom grafikom, za koju je zadužena Karin Hauenstein-Schnurrer, uvijek iznova potiče novinare, da se više informiraju o Istri ali i da za potrebe istraživanja za reportaže posjete regiju. Rezultat takvog načina rada su velike, marketinški isplative reportaže u medijima s visokom nakladom, na temelju kojih se gosti dalje informiraju na internetu te u konačnosti i odlučuju za godišnji odmor upravo u Istri, zaključio je Neuhuber.