Svečano otvoren sajam turizma u Utrechtu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 10.01.2012 - 16:00
Utrecht Vakatineibeurs 2012_1
Danas je u Utrechtu otvoren sajam turizma „Vakantiebeurs“ na kojem se u organizaciji Hrvatske turističke zajednice predstavlja hrvatski turizam. Sajam traje do 15. siječnja 2012. godine, a okupit će najznačajnije turoperatore i medije s nizozemskog emitivnog tržišta. Ove godine, Hrvatska je zemlja partner sajma te je za tu prigodu na svečanom otvaranju priređen glazbeno-scenski program. U ime Hrvatske turističke zajednice brojne nazočne predstavnike diplomacije, medija, turoperatora pozdravio je pomoćnik direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Milo Sršen koji je pri tome posebno zahvalio nizozemskim gostima na dosadašnjem povjerenju te pozvao sve koji do sada nisu bili da u Hrvatskoj provedu svoj godišnji odmor. Istaknuo je kako će se Hrvatska u 2012. godini i dalje promovirati kao turistička zemlja visokog životnog stila, s bogatstvom proizvoda i sadržaja poput kampinga, nautike, kulture, wellnessa, vina, gastronomije i aktivnog odmora. Naglasio je da je jedna od novih krilatica u promidžbi hrvatskog turizma - 'Hrvatska – nova turistička zvijezda Europske unije'. U tom ozračju, uz atraktivni nastup poznate hrvatske čelistice Ane Rucner prikazan je i novi promidžbeni film Hrvatske turističke zajednice „Oda radosti“. Film, čija je glazbena podloga himna Europske unije - završni stavak Beethovenove 9. simfonije „Oda radosti“ svakako će dodatno afirmirati činjenicu da Hrvatska uskoro postaje 28. članica Europske unije.

Nakon svečanosti otvaranja, uslijedila je tiskovna konferencija na kojoj je nazočilo 70-tak predstavnika medija. O novostima u hrvatskoj turističkoj ponudi nazočne je izvijestio Milo Sršen te istaknuo kako smo i u 2011. godini nastavili ulagati u turizam te smo tako zadržali stečenu poziciju i posebno dobre rezultate zabilježili po pitanju podizanja kvalitete turističke infrastrukture, hotelskih soba i zaštićenosti prirode. Osim međunarodnih turističkih organizacija, Hrvatsku su kvalitetu prepoznali mnogi svjetski mediji koji našu zemlju opisuju kao nedirnuti prirodni biser i vrhunsku lifestyle destinaciju bogate kulturne baštine. Po završetku tiskovne konferencije, brojni su gosti posjetili štand Hrvatske turističke zajednice koji je zajedno s novim uniformama informatora plijenio pozornost posjetitelja. Drugi dan sajma Hrvatska turistička zajednica za predstavnike nizozemskih i hrvatskih turističkih subjekata organizira specijaliziranu poslovnu radionicu. Cilj radionice je proširenje suradnje hrvatskih i nizozemskih turističkih subjekta te oblikovanje još bolje ponude za nadolazeću sezonu s naglaskom na kamping.