Promocija Hrvatske na njemačkom tržištu za 2019. godinu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 07.12.2018 - 10:44
Ivo Biočina

Turistička godina u Njemačkoj počinje s početkom studenog, kada organizatori putovanja izlaze na tržište s katalozima za sljedeću ljetnu sezonu. Upravo je to vrijeme u kojem uredi Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj intenzivno surađuju s partnerima na promociji proizvoda i destinacija prema turističkoj branši. Tako je s ciljem promocije Hrvatske među njemačkim turističkim djelatnicima i prema medijima Predstavništvo HTZ-a u Njemačkoj odradilo niz promotivnih aktivnosti.

S partnerom DER Touristik tako su za agente odrađene četiri prezentacije Hrvatske, u Kasselu, Erfurtu, Wolfsburgu i Berlinu. Na prezentacijama je prisustvovalo 150 agenata koji su dobili nove informacije o Hrvatskoj i hrvatskoj turističkoj ponudi. Tu je i tradicionalna manifestacija „Travelconnexion“ koja je održana u suradnji s Thomas Cookom u Frankfurtu. Na ovoj su manifestaciji iz koncerna Thomas Cook predstavili svoj program za sljedeću ljetnu sezonu, a samo je događanje okupilo oko 1500 agenata.

Još jedna prezentacija za agente održana je u Düsseldorfu i to u suradnji s Novasolom, koja je  okupila preko 60 agenata koji su bili zainteresirani za razvoj privatnog smještaja i kuća za odmor u Hrvatskoj. Ured Ispostave HTZ-a u Münchenu, u suradnji s turoperatorom FTI, organizirao je cooking show za agente. U sklopu manifestacije održana je i prezentacija FTI-eve vlastite hotelske marke Labranda koja u travnju 2019. prvi put dolazi u Hrvatsku u hotel Senses na Hvaru. HTZ-ov ured u Münchenu organizirao je i manifestaciju za blogere s temom Adventa, koja je među istima vrlo dobro prihvaćena. Naime, blogeri su osim prezentacije Adventa u Zagrebu pripremali i božićne slastice te postirali impresije s manifestacije na svojim profilima na društvenim mrežama.