PRIOPĆENJE ZA MEDIJE Hrvatske turističke zajednice i marketinške agencije BBDO Zagreb

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: sri, 14.04.2010 - 09:00
Nastavno na reakcije dijela javnosti i Aktivistica Ženske mreže Hrvatske, Petre - mreže za prevenciju i eliminaciju trgovanja ženama i djecom, Autonomne ženske kuće Zagreb te Centra za ženske studije, kao i drugih udruga koje se bore za prava žena i ravnopravnost spolova obavještavamo Vas da će autori televizijskog spota od 30 sekundi iz kampanje „Recept za savršen odmor" Hrvatske turističke zajednice, marketinška agencija BBDO Zagreb, u narednom razdoblju promijeniti kadar koji prikazuje žensko tijelo kako se sunča na plaži i zamijeniti ga drugim kadrom.

„Poštujući dobronamjernu primjedbu predsjednice Vlade, gospođe Jadranke Kosor, kao i mišljenja i primjedbe upućene od strane udruga koje se bore za prava žena i ravnopravnost spolova, a koje podržavaju stavove predsjednice Vlade, ovim putem obavještavamo javnost da namjera autora televizijskog spota „Recept za savršen odmor" niti u jednom trenutku nije bila na bilo koji način eksploatirati žensko tijelo i staviti ga u funkciju seksualnog objekta, ali prihvaćamo njihovo mišljenje da marketinška struka možda i nije dovoljno senzibilizirana za ove teme. Budući prilikom izrade spota nismo u potpunosti sagledali širi kontekst problema prikazivanja ženskog tijela u promidžbene svrhe iz čega proizlazi i osjetljivost za pitanja ravnopravnosti među spolovima, a što je potaklo predsjednicu Vlade na reagiranje, u novoj inačici spota prihvatit ćemo navedene primjedbe i reakcije te ovaj dio spota u tom kontekstu i doraditi„, izjavio je Luka Duboković, direktor marketinške agencije BBDO Zagreb.

Inače, promidžba hrvatskog turizma koju realizira Hrvatska turistička zajednica bez prestanka se odvija kako na globalnim televizijama, tako i na televizijama na emitivnim tržištima, a od 6 novih spotova ne koristi se samo inačica spota iz kampanje „Recept za savršen odmor" od 30 sekundi koja jedina i sadrži kadar žene kako se sunča na plaži. Izmjena spomenutog kadra u trajanju od 3 sekunde iz navedenog spota neće proizvesti nikakav dodatni financijski trošak za Hrvatsku turističku zajednicu budući postoji zamjenski materijal koji će se iskoristiti u ponovnoj montaži spota.