Prezentacija Zagreba i Hrvatske održana u Dublinu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 01.06.2012 - 09:57
Prezentacija u Dublinu
U organizaciji Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu i Turističke zajednice Grada Zagreba, a u suradnji s hrvatskim veleposlanstvom u Irskoj, održana je 31. svibnja 2012. godine, prezentacija Zagreba i Hrvatske u ekskluzivnom „Residence” klubu u Dublinu. Prezentaciji te radnom ručku nazočili su odabrani novinari Irish Times-a, Irish Independenta, Daily Star, Travel Extra i drugih irskih tiskovina. Na prezentaciji je nazočio i predstavnik aviokompanije Aer Lingus s kojim je veleposlanica RH u Irskoj, Jasna Ognjanovac, razmatrala mogućnost uvođenja nove zračne linije za Hrvatsku, kao buduću članicu Europske unije.

Direktorica Turističke zajednice grada Zagreba, Amelia Tomaševic održala je zanimljivu prezentaciju Zagreba s prikazom najznačajnijih zagrebačkih ali i zanimljivosti vezanih uz Hrvatsku. Prezentacija je zaokružena nagrađivanim promidžbenim filmom Hrvatske turističke zajednice „Oda radosti”. Predstavnici medija tom su prigodom izrazili oduševljenje ljepotama Hrvatske i njezinog glavnog grada te delicijama hrvatskog podneblja koje su degustirali nakon održane prezentacije. Turistička zajednica grada Zagreba pobrinula se i za promidžbene pakete za goste ovog događanja te nagradno putovanje u Zagreb.

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Londonu, ovaj koncept događanja pod nazivom ‘media lunch’, provodi samostalno ili u suradnji s hrvatskim regijama već četvrtu godinu za redom, a ovo je u godinu dana već druga takva uspješna suradnja s Turističkom zajednicom grada Zagreba. Na događanje se pozivaju novinari najznačajnijih irskih medijskih kuća.

Uoči prezentacije u Dublinu, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Londonu, odradilo je tijekom svibnja i treninge za djelatnike pozivnog centra dvaju velikih turoperatora TUI Crystal Holidays, specijaliziranih za aktivni odmor, te JET2. S osnovnim informacijama o hrvatskoj turističkog ponudi i odredištima, koje navedeni turoperatori nude u svojim programima, upoznato je ukupno 60 njihovih djelatnika, a s ciljem poboljšanja prodaje programa za Hrvatsku.