Predstavnice medija iz Češke i Slovačke posjetile Zadarsku županiju

Objavljeno: pon, 24.04.2023 - 14:07

Devet predstavnica najpoznatijih čeških i slovačkih lifestyle medija poput Marianne, Exclusivetoursa, Glanca, Týdena, Evitae, Forbesa, TTGa, idnes.cz i efresher.sk, posjetile su od 16. do 20. travnja Zadarsku regiju i njene turističke atrakcije, a boravak je realiziran u organizaciji Predstavništva HTZ u Češkoj i Slovačkoj te TZ Zadarske županije i hotela Falkensteiner. Tijekom izleta u Hrvatskoj novinarke su se susrele i sa županom Zadarske županije Božidarom Longinom, predstavnikom Južnomoravske regije Ivom Vašičekom, te predstavnikom Češko-hrvatske gospodarske komore Ivom Nešporom.

Novinarke su posjetile grad Pag gdje su se osim s gradskim znamenitostima upoznate i s paškom čipkom, proizvodnjom soli te pričom o paškom siru uz degustaciju u gradskom restoranu. Prilikom posjete grada Nina, osim gradskih znamenitosti oduševila ih je i ekološka proizvodnja soli prikazana u Kući soli, a degustirale su i nadaleko poznati ninski specijalitet šokol. Nezaobilazna je bila i Paklenica gdje su osim pješačke ture po Nacionalnom parku novinarke u sklopu foto safarija imale priliku upoznati i čari Velebita. Petodnevno putovanje završilo je razgledavanjem grada Zadra, grada koji Česi i Slovaci sve više posjećuju jer nudi gostima niz atrakcija, od zabave i kulturnog programa do neizostavne i odlične eno-gastronomske ponude te raznolikih smještajnih kapaciteta.

Cilj putovanja bio je prikazati luksuzniji turistički segment s boravkom u Falkensteiner hotelima sa svim popratnim sadržajima te upoznati predstavnike medija tj. njihove čitatelje s raznolikom turističkom ponudom Zadarske županije koja se nudi i zahtjevnijim gostima koji traže vrhunsku gastronomiju i nezaboravan doživljaj u odmorišnoj destinaciji.

Česi i Slovaci izuzetno su važni gosti za naše tržište što potvrđuju i podatci iz sustava eVisitor prema kojima smo primjerice s češkog tržišta u dosadašnjem dijelu godine u Zadarskoj županiji ostvarili gotovo 11.000 noćenja što je u usporedbi s rekordnom 2019. godinom rast od 60 posto, dok je sa slovačkog tržišta za isto razdoblje ostvareno 7200 noćenja što u usporedbi s istim razdobljem 2019. godine predstavlja rast od 76 posto.