Predstavljanje Hrvatske na turističkom sajmu ITF Slovakiatour u Bratislavi

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pon, 24.04.2023 - 11:58

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Slovačkoj nastupilo je na sajmu ITF Slovakiatour u Bratislavi koji se održao od 20. do 23. travnja paralelno sa sajmom Gastro na kojem su se prezentirali najnoviji trendovi u segmentu ugostiteljstva i gastronomije te sa sajmom Autosalon, a osim Hrvatske na sajmu su se predstavljale Češka, Slovačka, Austrija i Maroko te udruga putničkih agencija SACKA. Hrvatski štand već prvi dan posjetile su brojne slovačke agencije i turoperatori koji nude programe za Hrvatsku pa su tako obavljeni razgovori sa agencijama Aquamarin, Intermedial, Elit travel i Satur, a osim agencija, hrvatski štand posjetila je i opunomoćena ministrica iz Veleposlanstva RH u Slovačkoj, Ljerka Brdovčak.

Za Hrvatskom je iskazan velik interes te su najave za nadolazeću turističku sezonu odlične, a osim morskih destinacija veliko zanimanje posjetitelja zabilježeno je i za kampove, biciklističke ture ali i za brošure kontinentalnih regija koje su Slovacima brzo dostupne. Ulazak Hrvatske u Schengen uvelike je olakšao putovanje brojnim turistima, a Slovaci posebno iskazuju zadovoljstvo što ove godine više neće čekati na graničnim prijelazima.

Direktor predstavništva Miodrag Mlačić za Slovački državni radio (RTVS) istaknuo je atrakcije koje bi slovački turisti trebali posjetiti s posebnim naglaskom na kontinentalnu Hrvatsku, a posebno one županije koje su bliže Slovačkoj. Ujedno je demantirao  tvrdnje nekih slovačkih medija da je Hrvatska najviše poskupila od konkurenata na Mediteranu istaknuvši kako cijene prate inflaciju koja nije veća od inflacije u zemljama u okruženju.

Udruga slovačkih putničkih agencija SACKA izvijestila je da su članice izuzetno zadovoljne prodajom za 2023. što je pokazatelj kako su Slovaci željni putovanja te da ove godine možemo očekivati velik broj slovačkih gostiju. Dosadašnji podatci iz sustava eVisitor potvrđuju taj interes jer smo već u dosadašnjem dijelu godine s tog tržišta ostvarili preko 62.000 noćenja što u usporedbi s istim razdobljem 2019. godine predstavlja rast prometa od 44 posto.