
Hrvatska turistička zajednica nositelj je panel rasprave održane u sklopu drugog dana Weekend Media Festivala koji se od 18. do 21. rujna održavao u Rovinju. U sklopu panela „Pomalo – Autentičnost u turizmu“, kojem je povod bila kampanja HTZ na društvenim mrežama „Find your Pomalo“, svoja su razmišljanja iznijeli Martina Srnec, direktorica Sektora za oglašavanje i komunikacije HTZ-a, Andrea Buča, novinarka i urednica na HRT-u te Mark Thomas, urednik The Dubrovnik Timesa, dok je raspravom moderirao Dražen Klarić, glavni urednik Večernjeg lista.
U sklopu rasprave naglašena je važnost promocije turizma i destinacija kroz njihovu autentičnost, a upravo se pojam „pomalo“ veže uz autentičnost naše zemlje kao određeni način života koji je karakterističan za domaće ljude. Tako je koncept „pomalo“ u smislu promocije turizma prikazan kao određena filozofija usporenog, kvalitetnog i autentičnog doživljaja destinacije, koji se sve više traži na globalnom turističkom tržištu. U raspravi su istaknuti primjeri dobre prakse, pozitivni komentari pratitelja na društvenim mrežama, a najavljeno je i proširenje ovog koncepta u budućim promotivnim aktivnostima i kampanjama HTZ-a.
Tijekom rasprave panelisti su se osvrnuli i na važnost održivog upravljanja destinacijama te važnost balansiranja između gospodarskog rasta i očuvanja lokalnog identiteta i okoliša. Također, istaknuli su kako je tržištu važno nuditi ono što traži, ali i ono što kao destinacija možemo isporučiti, a u svijetu u kojem svi žure, „pomalo“ može postati dodana vrijednost i prepoznatljiv potpis hrvatskog turizma, odnosno sinonim za autentičnost i kvalitetu turističkog doživljaja.
Weekend Media Festival u Rovinju predstavlja jedno od najznačajnijih regionalnih događanja posvećenih medijima, komunikacijama i marketingu, a ovaj je panel okupio brojnu publiku koja se složila da ovakav koncept i zaokret u promociji treba razvijati i dalje kroz buduće kampanje i promotivne aktivnosti.