Pointfest - prvi međunarodni festival kontinentalnog turizma, tehnologija i poslovanja

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pon, 29.04.2013 - 15:00
Po prvi puta u Hrvatskoj organizira se Pointfest, trodnevna manifestacija koja će od 4. do 6. listopada 2013. godine u Sport&Spa Resortu Sv. Martin, objediniti turističku struku, stanovnike područja, turiste, tvrtke iz turističkog sektora i ostale sudionike kako bi se predstavili trendovi iz kontinentalnog turizma, tehnologija i srodnih područja. Organizatori Pointfesta su Inbound marketing agencija Qmini iz Čakovca te Sport&Spa Resort Sv. Martin. 

Kontinentalni turizam u Hrvatskoj ima velike potencijale za razvoj te je upravo Pointfest manifestacija putem koje će se to i predstaviti. Uz Hrvatsku, na Festivalu će svoju ponudu predstaviti Austrija, Slovenija i Mađarska.

Cilj Festivala je poticati razvoj i unapređenje ponude kontinentalnog djela Hrvatske, ali i regije kroz promociju i edukaciju o važnosti spoja tradicije, zabave, tehnologije i poslovanja, kao ključne čimbenike održive turističke destinacije te educirati i promicati važnost i mogućnosti trajanja turističke sezone tokom svih 365 dana u godini. 

Najveći dio Festivala namijenjen je B2B sektoru koji će steći nova znanja na temelju dobrih primjera iz prakse, predstaviti svoju ponudu na izlagačkoj zoni koja će biti postavljena u sportskoj dvorani te stvoriti novi poslovni kontakt na B2B Speed Dating zoni koja će biti besplatno na raspolaganju. 

Osim kvalitetnog edukacijskog programa za struku, ali i posjetitelje, organizirat će se dodatni zabavni program koji će trajati tokom sva tri dana održavanja Festivala. Tako će se na Gastro zoni Festivala moći uživati u tradicijskim jelima i piću Hrvatske. Bitno je istaknuti kako će se tokom sva tri dana trajanja manifestacije prezentirati ponuda proizvođača autohtonih proizvoda i rukotvorina te tradicijskih zanata sa područja Međimurja (proizvođači vina, meda, čipke i ostali) koji će predstaviti svoje proizvode i usluge.

Postaviti će se i Fun zona koja je namijenjena najmlađoj publici festivala gdje će se održavati razne dječje igre i natjecanja, a u suradnji sa lokalnim partnerom održati će se i besplatna “Mala škola turističkog engleskog jezika”.

Za sve one željne boljeg upoznavanja destinacije, osigurati će se izleti po Međimurju, gdje će posjetitelji festivala moći istražiti široku i bogatu ponudu Međimurja (Muzej Međimurja Čakovec, Cesta tradicije, Vinska cesta, Mlin na Muri, Ispiranje zlata na Dravi i ostalo).

Podršku projektu izrazile su mnoge institucije i tvrtke kao što su Međimurska županija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije, Institut za etnologiju i folkloristiku iz Zagreba, Institut sinergije znanosti i društva, Tehnološko inovacijski centar Međimurja, Razvojna agencija Međimurja REDEA, Turistička zajednica Međimurske županije, Turistička zajednica grada Čakovca, 5 Group te Udruga za promoviranje turističkih destinacija, proizvoda i usluga UZAP i mnogi ostali.

Do sada potvrđeni medijski pokrovitelji Festivala su: T-portal, Croatian Traveller, PoslovniTurizam.hr, myDestination.com, eMedjimurje, Međimurske Novine, IdemVan.hr, Turizam.info, Festival.hr, Hrvatska na dlanu, Ugostiteljstvo i turizam (UT), Radio 1 te Radio Sjeverozapad.