Oglašavanje u promotivnim kampanjama i/ili promotivnim/prodajnim kanalima subjekata javnog i privatnog sektora

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 07.01.2014 - 00:00
S ciljem povećanja interesa za programe i turističke dolaske za Hrvatsku u razdoblju pred i posezone te na kontinentu, Hrvatska turistička zajednica će u 2014. godini provoditi promociju hrvatskog turizma kroz oglašavanje u promotivnim i/ili prodajnim kanalima subjekata u javnom i privatnom sektoru. 

Postignuti rezultati u prethodnim godinama dokazuju da suradnja javnog i privatnog sektora kroz oglašavanje hrvatskog turizma u njihovim promotivnim i prodajnim kanalima omogućuje učinkovitiju promociju hrvatskog turizma temeljenu na konkretnom interesu i programima koji omogućavaju realizaciju postavljenih ciljeva, odnosno produljenje sezone te povećanje turističkog prometa na kontinentu.

Oglašavanje hrvatskog turizma u promotivnim i prodajnim kanalima javnog i privatnog sektora u 2014. godini provest će se kroz promotivne kampanje i/ili promotivno/prodajne kanale sustava turističkih zajednica, organizatora putovanja i zračnih prijevoznika, s ciljem fokusiranja na ključne tržišne segmente i klastere te s posebnim naglaskom na promociju organiziranih programa u razdoblju pred i posezone, u zimskom razdoblju te na kontinentu. Na taj način povećat će se investicije privatnog sektora u marketing aktivnosti te postići sinergija oglašavanja hrvatskog turizma jer će se opća promocija/oglašavanje Hrvatske turističke zajednice povezati s promocijom regija koju provode turističke zajednice županija u suradnji sa sustavom turističkih zajednica i nositeljima turističke ponude/proizvoda iz privatnog sektora, kao i komercijalnom promocijom stranih i domaćih organizatora putovanja i zračnih prijevoznika za Hrvatsku. 

Sukladno prijedlozima javnog i privatnog sektora, definirano je pet modela oglašavanja u promotivnim kampanjama subjekata javnog i privatnog sektora u 2014. godini polazeći od sljedećih temeljnih načela:

  • u raspodjeli sredstava uvažava se značaj pojedine županije mjeren brojem ostvarenih noćenja u 2012. i po navedenom ključu se raspodjeljuju raspoloživa sredstva za svaki model,
  • u namjeni sredstava za oglašavanje odnos je 70% pred i posezona, a 30% glavna sezona, a za kontinent cijele godine.

Za oglašavanje hrvatskog turizma u promotivnim i prodajnim kanalima javnog i privatnog sektora u 2014. godini, Programom rada koji je usvojio Sabor Hrvatske turističke zajednice 19. prosinca 2013., odobren je iznos od 71,0 mil kn. Temeljem kandidatura na Javni poziv koji je objavljen krajem kolovoza 2013., i sredstava odobrenih Programom rada za 2014., Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice donijelo je odluku o raspodjeli sredstava za oglašavanje hrvatskog turizma u promotivnim i prodajnim kanalima pojedinih subjekata javnog i privatnog sektora u 2014. godini, a podaci o navedenom oglašavanju po modelima nalaze se u tablici.