Održana treća radionica na temu izrade Operativnog marketinškog plana za 2013. godinu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 10.07.2012 - 16:35
U hotelu Sheraton, 9. srpnja 2012. godine održana je treća radionica s Odborom za koordinaciju projekta i s članovima Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na kojoj je prezentiran prijedlog Operativnog marketinškog plana za 2013. godinu.
THR i Horwath Consulting, koji izrađuju prijedlog operativnog marketinškog plana Hrvatske turističke zajednice za 2013. godinu, uvodno su predstavili prijedlog Operativnog marketinškog plana za 2013. godinu kojim su, polazeći od ranije utvrđenih temeljnih ciljeva za 2013., definirane marketinške aktivnosti, taktike i alati za 2013.
Prema konačnom prijedlogu Operativnog marketinškog plana za 2013. godinu, Hrvatska turistička zajednica bi u 2013. trebala provoditi 33 aktivnosti, od čega je pet novih aktivnosti, za devet aktivnosti će se povećati obujam sredstava, 12 aktivnosti će se zadržati na dosadašnjoj razini, a osam aktivnosti će se eliminirati. Za sve aktivnosti predviđen je i terminski plan po mjesecima, predviđeni budžet, evaluacija 2012. s analizom trenutne situacije, cilj koji se želi postići u 2013., doprinos svake aktivnosti za ostvarenje dva glavna cilja, što treba učiniti za postizanje ciljeva u 2013., kao i ključni indikatori uspješnosti provođenja pojedine aktivnosti.
Ocijenjeno je da je prezentirani prijedlog Operativnog marketinškog plana za 2013. izrađen prema očekivanjima, te u zakonskim i financijskim okvirima u kojima djeluje Hrvatska turistička zajednica. Predloženi dokument je tranzicijski, jer će se nakon donošenja razvojne strategije hrvatskog turizma, pristupiti i izradi novog strateškog marketinškog dokumenta. Budući da je predloženo dosta novosti, prisutni su pozvani da u roku od sedam dana dostave eventualne primjedbe i prijedloge, kako bi se nakon toga izradio konačni prijedlog Operativnog marketinškog plana za 2013.