Održan Turistički forum Istre

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 02.12.2011 - 15:30
. Skupu je prisustvovalo dvjestotinjak uzvanika iz svih krugova turističke branše koji su tijekom dana mogli pratiti predavanja eminentnih gostiju te razmijeniti iskustva i znanja.

Forum je počeo redovitom Godišnjom skupštinom Turističke zajednice Istarske županije na kojoj je, između ostalog, usvojen program rada za 2012. godinu. Sudionicima skupa ga je prezentirao direktor TZŽ Istarske Denis Ivošević.

Uslijedila su izlaganja Jakoba Edingera „Koji će hoteli opstati u budućnosti" i Giuseppea Giaccardija „Kako nadvladati izazove weba i ostvariti cjelogodišnji turizam". Joško Mrndže govorio je o turističkom ciklusu potrošača i trendovima, Giovanni Scalorbi o razvoju cikloturizma, a Alan Clarke o tome kako oplemeniti kulturu i baštinu.

Turistički forum zatvorila je svečana dodjela godišnje nagrade Zlatna koza – Capra d'oro koja se od ove godine dodjeljuje u 5 kategorija. Riječ je o nagradi Turističke zajednice Istarske županije za izuzetan doprinos na području marketinških aktivnosti u turizmu Istre.
Glavnu nagradu – prigodnu skulpturu koze i 10.000 kuna osvojili su Franko Lukež i Marco Oreggia, za izuzetan doprinos promidžbi istarskog turizma.

Franko Lukež, turistički novinar, autor i publicist je kao vrstan pisac specijaliziran za područje kulinarstva svojim dugogodišnjim radom znatno doprinio razvoju gastronomije Istre, dok je Marco Oreggia, ekspert za degustacije maslinovog ulja te izdavač znamenitog vodiča Flos Olei, nagrađen za izniman trud u promidžbi Istre i istarske gourmet scene u svijetu.

Povelju Zlatna koza i 4.000 kuna osvojili su projekti u četiri različite kategorije.

U kategoriji evenata, dobitnik povelje je Udruga vinara i vinogradara Istre Vinistra za projekt 18. međunarodne izložbe vina i vinarske opreme Vinistra 2011., koja se profilirala u jedan od najuglednijih događaja tog tipa u zemlji i šire.

Nagrada u kategoriji inovativnih proizvoda pripala je Udruzi Adria MC, i to za projekt Adria Music Conference. Konferencija je početkom lipnja u Umagu okupila vrhunske stručnjake, izvođače, producente i novinare te pokušala dati odgovore na neka od gorućih pitanja iz svijeta glazbe.

U konkurenciji turističkih proizvoda, dobitnik je Arheološki muzej Istre za projekt muzejsko-galerijskog prostora Sveta Srca, dok je u skupini vizualnih komunikacija trijumfirala rovinjska tvrtka Maistra d.d. i to za vizualni identitet hotela Lone.

Uređena u klasicističko-kasnobaroknoj crkvi, galerija Sveta Srca je kao moderan izložbeni prostor znatno obogatila Pulu kao grad i turističko odredište. Vizualni identitet hotela Lone sjajno pak koristi motiv središnjeg hola, centralnog elementa zgrade, transformirajući ga ovisno o tome na koji dio hotela se primjenjuje.

Na raspisani natječaj je stiglo ukupno 30 kandidatura, iz kojih je, po ocjeni poznavatelja marketinških prilika, vidljivo da istarski turistički sektor vrvi novim pričama i izuzetno zanimljivim idejama za turističku valorizaciju.