Odobrena marketinška suradnja HTZ-a i Hrvatskog skijaškog saveza

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 28.12.2021 - 11:34

Danas je online održana 4. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ), na kojoj su članovi vijeća, uz predsjedanje ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac te uz direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića, odobrili marketinšku suradnju s Hrvatskim skijaškim savezom u 2022. godini na projektu utrke Audi FIS Svjetskog kupa „Snow Queen Trophy“ 2022., a suradnja će se odnositi i na druge projekte koji će se realizirati u sklopu aktivnosti hrvatske skijaške reprezentacije u 2022. godini. 

„Utrka Snježna kraljica osim sportskog ima i veliki turistički značaj jer Hrvatsku predstavlja kao izvrsnog organizatora velikih sportskih događaja te pokazuje što naša zemlja može ponuditi kao cjelogodišnja destinacija. Najveći sportski događaji imaju pozitivne učinke na stvaranje dodatnog tržišta proizvoda i usluga te utječu na razvoj mnogih gospodarskih sektora. Stoga će Ministarstvo turizma i sporta kao i dosad nastaviti osiguravati potrebnu podršku kako bi i u budućnosti naša Snježna kraljica ostala nezaobilazni i elitni dio FIS kalendara utrka Svjetskog kupa“, istaknula je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

„Hrvatska je u međunarodnim okvirima vrlo dobro prepoznata kao sportska, ali i kao destinacija bogata događanjima. Uz brojne međunarodne zabavne i kulturne manifestacije, vidljivosti naše zemlje u svijetu uvelike pridonose i sportska događanja koja se održavaju u našoj zemlji, a jedan od najboljih primjera je upravo skijaška utrka na Sljemenu. Osim vrhunskih natjecatelja i sportaša, ova utrka izaziva i veliku pozornost javnosti te medija u globalnim okvirima i kao takva predstavlja odličnu priliku za dodatnom promocijom Hrvatske kao atraktivne, kvalitetne, sigurne i dobro pripremljene destinacije“, zaključio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Naime, prema posljednjim podacima za prošlu sezonu, utrka FIS Svjetskog kupa na Sljemenu ostvarila je najbolje rezultate TV gledanosti prijenosa uživo od svih ženskih i muških utrka FIS Svjetskog kupa. Da je riječ o jednom od najvećih međunarodnih sportskih događaja koji se održava u Hrvatskoj pokazuje i podatak kako prijenos uživo Hrvatske radiotelevizije preuzima više od 20 svjetskih televizija, dok se snimke i reportaže sa same utrke emitiraju u više od 50 zemalja svijeta.