Novo međunarodno priznanje za promotivni spot HTZ-a „Ambasadori hrvatskog turizma“

Objavljeno: pet, 25.01.2019 - 15:31

Novo veliko međunarodno priznanje za promotivni spot HTZ-a „Ambasadori hrvatskog turizma“. Promotivni video s poznatim hrvatskim sportašima i umjetnicima, koji je u kratkom vremenu ostvario višemilijunsku gledanost na stranim emitivnim tržištima, osvojio je glavnu nagradu Grand prix u kategoriji Najbolji međunarodni promotivni film u sklopu FITUR Film & Video Competition by Landing-Madrid. Nagradu je preuzela Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji koje pokriva i tržište Španjolske.

„Iznimna je čast dobiti ovako vrijedno priznanje od struke u središtu okupljanja turističkih profesionalaca iz cijelog svijeta, na sajmu turizma FITUR u Madridu. Još jednom smo svijetu pokazali ljepote Hrvatske i pozicionirali se visoko na turističkoj karti svijeta. Posebno veseli da je nagrada dodijeljena u Španjolskoj koja predstavlja tržište gdje unazad nekoliko godina bilježimo rast turističkog prometa“, izjavila je Vukelić, pritom se zahvalivši svima koji su prepoznali rad i trud uložen u kreiranje promotivnog videa koji je osvojio svijet.  

Svečana dodjela nagrada održana je u sklopu turističkog sajma FITUR, na kojem i ove godine Hrvatska turistička zajednica tradicionalno predstavlja hrvatsku turističku ponudu. Sajam se održava od 23. do 27. siječnja 2019. u Madridu, a uz HTZ kao glavnog izlagača, na sajmu svoju ponudu predstavlja i devet suizlagača među kojima su turističke zajednice grada Zagreba i Dubrovačko-neretvanske županije te Croatia Airlines, Uniline, Abacus Tours, Aronda Adriana Travel, Atlas, Kompas Zagreb Cruise i Nave Travel. Sajam ove godine okuplja ukupno oko 890 izlagača i više od 10.000 tvrtki iz sektora turizma iz 165 zemalja svijeta.

U sklopu hrvatskog štanda održavaju se sastanci s ključnim partnerima na španjolskom tržištu kao što su TUI Spain, Iberia, Vueling i dr. Hrvatska i dalje drži pozitivnu poziciju na ovom tržištu s kojeg nas svake godine posjećuje sve više turista. Tako je prošle godine ostvareno 290.000 dolazaka (+14%) i 640.000 noćenja (+13%). Jedan od razloga rasta interesa su svakako i aviolinije pa tako valja napomenuti kako u 2019. godini po prvi put imamo cjelogodišnje direktne letove Iberie koji će spajati Madrid sa Zagrebom i Dubrovnikom. Novost je i cjelogodišnji let Vuelinga koji će spajati Barcelonu i Dubrovnik što će zasigurno osnažiti turistički promet s ovog tržišta u pred i posezoni. Tu je i let Iberia expressa koji će ove godine po prvi put u srpnju i kolovozu spajati Madrid sa Zadrom.

Što se tiče najava za 2019. godinu, tržište je stabilno te svake godine bilježimo sve veći interes za Hrvatsku. Iako su partneri vrlo zadovoljni trenutnim stanjem i potražnjom, obzirom da je riječ o početnoj fazi bukinga još je rano za donošenje konačnih procjena ukupnih rezultata. Ono što je najvažnije i što nas posebice veseli je to da Španjolci poznaju turističke atrakcije kao što su Dubrovnik, Plitvička jezera i Zagreb, a primjetna je i nova potražnja za „neotkrivenim“ destinacijama.