Jesen u Njemačkoj u znaku suradnje s turističkim agencijama

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 14.11.2017 - 11:06
Boris Kačan

U Njemačkoj djeluje oko 10 tisuća turističkih agencija koje prodaju programe raznih turoperatora, a koji upravo preko istih prodaju gotovo 80 posto svog produkta. Upravo se zbog toga unaprjeđenje suradnje i upoznavanje agenata s programima nameće kao ključna točka u procesu prezentiranja tržištu svih potencijala koji se nalaze u ponudi na njemačkom tržištu.

Tako Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj, u suradnji s turoperatorima i agencijama, nastoji agentima približiti stacionarne prodajne potencijale i prednosti hrvatske turističke ponude te kroz osobni kontakt dobiti od njih što više konkretnih informacija o kretanjima na tržištu i imidžu Hrvatske kao turističke destinacije među njihovim klijentima.

U tu je svrhu predstavništvo sudjelovalo na manifestaciji turoperatora Thomas Cook, koja je održana ovog mjeseca u Frankfurtu na tradicionalnom TravelconneXion. TravelconneXion je godišnja manifestacija grupacije Thomas Cook za agente koji prodaju njihov proizvod. Na manifestaciji se okupilo oko 1500 agenta, a Hrvatska je imala zapaženo mjesto.

Njemačko predstavništvo HTZ-a sudjelovalo je i na DER Touristikovom Campusu 2018, u sklopu kojeg ova istoimena grupacija također okuplja agente te im predstavlja vlastiti program za ljetnu sezonu. Na manifestaciji sudjeluju i partneri pa je tako ove godine zajedno s HTZ-om sudjelovao i Valamar. Manifestacija se održala u Francusko,j a sudjelovalo je 1400 agenta i 500 partnera.

U razgovoru s agentima stekao se dojam da je Hrvatska sve traženija destinacija u agencijama i da se potražnja paket aranžmana za Hrvatsku razvija u pozitivnom pravcu. Valja napomenuti da je veliki broj agenata i sam odabrao Hrvatsku za svoj godišnji odmor ili se spremaju posjetiti Hrvatsku sljedeće godine, što potvrđuje općeniti rast interesa za Hrvatskom.

Thomas Cook i DER Touristik su druga i treća turoperatorska grupacija u Njemačkoj s razgranatom mrežom prodaje u svim njemačkim gradovima, a s njima godišnje putuje na odmor više od sedam milijuna Nijemaca.