HTZ u suradnji s MICHELINOM organizirao gastronomsku čaroliju u srcu Pariza

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 11.09.2018 - 10:46

Hrvatska turistička zajednica je u suradnji s MICHELINOM organizirala gastronomski event „Four hands dinner“. Riječ je o ekskluzivnoj večeri održanoj u pariškom restoranu La Scène, koji je nositelj jedne MICHELINOVE zvjezdice od 2014. godine, a gdje su jela zajedničkim snagama pripremali Stephanie Le Quellec, chefica restorana La Scène te poznati hrvatski chef Rudi Štefan iz restorana Pelegrini koji je također nositelj jedne MICHELINOVE zvjezdice. Cilj eventa bila je promocija hrvatske eno-gastronomije na velikom i važnom francuskom tržištu koje u svjetskim okvirima karakterizira vrhunska eno-gastronomija. U samom je programu sudjelovao i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji je naglasio da je ovo prva velika suradnja HTZ-a s MICHELINOM u organizaciji događanja, ali zasigurno ne i posljednja.

„Ovo je doista bila večer za pamćenje i to u znaku vrhunske eno-gastronomije dvoje iznimnih kuhara i profesionalaca. Stéphanie i Rudi pripremili su specijalitete koji prate svjetske trendove, a reakcije okupljenih potvrđuju da smo zajedno organizirali vrlo kvalitetan event koji je opravdao svjetsku reputaciju MICHELINA i tako značajno doprinio promociji hrvatske eno-gastronomske scene“, izjavio je direktor Staničić, dodavši kako nove MICHELINOVE zvjezdice i preporuke hrvatskim restoranima predstavljaju dokaz da naša gastronomska scena zadovoljava vrlo zahtjevne međunarodne kriterije kvalitete.

Stephanie Le Quellec je naglasila kako u restoran La Scène često dolaze poznate i slavne osobe poput glumaca i pjevača. „Gosti vole koncept našeg restorana s otvorenom kuhinjom tako da svi imaju priliku vidjeti kako izgledaju procesi pripreme vrhunskih jela od strane vrhunskih chefova“, izjavila je Le Quellec. Hrvatski chef Rudi Štefan je naglasio kako se hrvatski dio menija sastojao od pet ključnih elemenata i slijedova. „Želja nam je bila da raspoložive namirnice pretvorimo u ukusna jela, a prema reakcijama i komentarima okupljenih u tome smo i uspjeli“, zaključio je Štefan. 

Dodajmo kako je večera, između ostalih, organizirana za 20 top francuskih gastro influensera, koji su imali posebnu dozvolu da u realnom vremenu prenose doživljaje i radnje s večere na svojim vrlo praćenim i popularnim kanalima na društvenim mrežama. Iako se menu sastojao od namirnica karakterističnih za hrvatsku eno-gastronomiju, isti se držao u tajnosti do samoga kraja.