HTZ u pripremu nove sezone kreće s novim organizacijskim ustrojem

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 19.07.2013 - 13:30
HTZ u pripremu nove sezone kreće s novim organizacijskim ustrojem
Organizacijski ustroj Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice prilagođava se zahtjevima Strategije razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. - s novim organizacijskim ustrojem Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice povećat će se učinkovitost podrške turističkoj industriji te poboljšati suradnja s turističkim subjektima i strateškim partnerima u zemlji i inozemstvu

Prijedlog novog organizacijskog ustroja Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice usvojen je na današnjoj sjednici Vijeća Hrvatske turističke zajednice, kao prvi od niza koraka u procesu restrukturiranja sustava turističkih zajednica Republike Hrvatske, sukladno postavkama i zahtjevima Strategije razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine.

Kako aktualni organizacijski ustroj Hrvatske turističke zajednice, velikim dijelom uspostavljen 2005. godine, ne omogućuje adekvatnu provedbu dijela značajnih funkcionalnih i programskih zadaća HTZ-a, usvojen je novi ustroj, koji se temelji na konzistentnijoj organizacijskoj i poslovnoj strukturi, podijeljenoj u tri operativne divizije koje predstavljaju temeljna područja rada HTZ-a: strateško planiranje i marketing, razvoj ponude i upravljanje destinacijom te unapređenje prodaje i odnosi s partnerima, uz horizontalnu podršku u samostalnoj službi za odnose s javnošću te samostalnoj službi za kontroling i administrativne poslove. Novim organizacijskim ustrojem predviđa se 66 radnih mjesta, umjesto dosadašnjih 68, čime se udio plaća u ukupnom proračunu HTZ-a na godišnjoj razini neće značajnije mijenjati te ostaje na razini manjoj od 4% godišnjeg prihoda.

Direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić istaknula je kako su za učinkovitu provedbu aktivnosti usmjerenih na ispunjenje ambicioznih ciljeva hrvatskog turizma promjene u načinu rada neophodne. „Čeka nas velik posao, a podjela rada i odgovornosti u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice mora biti usklađena s našim aktivnostima i zadaćama koje danas nisu iste kao i prije dvije, pet ili deset godina. Sektor turizma vrlo je dinamičan i želimo li biti učinkoviti moramo biti brzi, stručni i prilagodljivi.“

Novi organizacijski ustroj Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice slijedi pozitivna iskustva u organiziranju i strukturiranju glavnih ureda nacionalnih turističkih organizacija uspješnih europskih turističkih zemalja pa se poseban naglasak stavlja na uspostavu efikasnog sustava strukturiranja i promicanja nacionalnog turističkog branda, povećanju vizibiliteta Hrvatske u medijima putem unapređenja odnosa s javnošću i jačanju marketinške kompetencije uz naglasak na korištenju modernih komunikacijskih kanala. U osobitom su fokusu i razvoj ponude i upravljanje destinacijom, što je iznimno važno za turistički nerazvijena područja Republike Hrvatske, kao i unapređenje sustava prodaje i odnosa s partnerima. 

Na ovaj će se način osigurati djelotvorno ispunjavanje operativnih zadaća Glavnog ureda definiranih zakonom i Operativnim marketinškim planom hrvatskog turizma - prijelaznog dokumenta kojim se Hrvatska turistička zajednica uvodi u provedbu Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020. Prijedlog ustroja izradila je konzultantska kuća Horwath Consulting, objedinjujući poznavanje lokalnih prilika i specifičnosti domaćeg turizma s međunarodnim iskustvom te sustavnim praćenjem trendova na globalnom turističkom tržištu.