HTZ na Forbes Flow Performance Dayu u Budimpešti

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo HTZ-a u Mađarskoj sudjelovalo je na prestižnom poslovnom događanju Forbes Flow Performance Day koje se održalo u Mađarskoj kući glazbe u Budimpešti. Riječ je o jednom od najznačajnijih manifestacija u regiji posvećenih poslovnim idejama, razvoju brendova i profesionalnim performansima.

Događanje je ove godine okupilo više od 1000 sudionika iz poslovnog, medijskog i marketinškog sektora, a na istome se Hrvatska predstavila putem atraktivnog promotivnog štanda, gdje posjetitelji imaju priliku kušati autentične hrvatske proizvode – pelinkovac kao tradicionalno hrvatsko piće te poznate hrvatske slastice poput ušećerenih badema.

Štand je izazvao velik interes među posjetiteljima, a dodatnu pažnju privukli su i promotivni materijali te vizualne prezentacije hrvatskih destinacija koje ističu bogatstvo kulturne, prirodne i gastronomske ponude.    

"Sudjelovanje na Forbes Flow Performance Dayu zaokružuje naše intenzivne promotivne aktivnosti u predsezoni na mađarskom tržištu. Tijekom svibnja i lipnja organizirali smo niz ključnih događanja – press event za najznačajnije partnere iz medija, zatim Antor prezentaciju s predstavnicima Cipra, Malte, Slovačke i Poljske, prezentaciju u Mađarskoj centralnoj policiji za sezonske policajce koji će tijekom ljeta boraviti u Hrvatskoj, kao i predstavljanje hrvatske MICE ponude na Uniceo eventu. Osim toga, posebno ističemo tri studijska putovanja za mađarske novinare, kojima smo kroz izravno iskustvo predstavili različite dijelove Hrvatske – od obale do unutrašnjosti”, objasnila je Ivana Herceg, direktorica Predstavništva HTZ-a u Mađarskoj.

Sve ove aktivnosti dio su strategije jačanja prepoznatljivosti Hrvatske na mađarskom tržištu te poticanja dolazaka u pred i posezoni. Sudjelovanjem na relevantnim poslovnim i medijskim platformama, HTZ nastavlja s kontinuiranom promocijom Hrvatske kao kvalitetne, autentične i cjelogodišnje turističke destinacije.