HTZ i Croatia Airlines u Rumunjskoj održale prezentaciju za turističke agente

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: čet, 18.05.2023 - 09:51

Hrvatska turistička zajednica i Croatia Airlines održale su jučer u Bukureštu u Rumunjskoj prezentaciju za preko 20 vodećih agenata na kojoj je predstavljena turistička ponuda Hrvatske sa naglaskom na Splitsko-dalmatinsku županiju te novi let Split Bukurešt koji će prometovati od 12. svibnja do 13. listopada. Prezentaciju za agente u hrvatskom restoranu Le Bab u Bukureštu održali su savjetnik direktora HTZ-a Dubravko Miholić i predstavnica Croatia Airlines Tanja Krikšić, a dodatna prezentacija turističke ponude predstavljena je i u Diplomatic clubu u Bukureštu u suradnji sa Veleposlanicom RH u Rumunjskoj Marijom Kapitanović.  

HTZ je predstavila turističku ponudu i novosti u 2023. godini uz izvrstan interes rumunjskih agenata., a Croatia Airlines sudionicima je poklonila 2 povratne karte na novom letu Split-Bukurešt. Bogatu hrvatsku gastronomsku ponudu na prijemu su predstavili hrvatski restorani u Bukureštu Fish House, Le Bab, Submarin Burger Bukurešt, Mlinar, Zigante tartufi i Orbico te su sudionici između ostalog kušatli i bogatu ponudu hrvatskih vina iz raznih regija Hrvatske.

Veliko tržište Rumunjske sa gotovo 20 milijuna stanovnika predstavlja potencijal za rastom dolazaka u Hrvatsku avionom iz Bukurešta kao i automobilom i to posebice iz regije Temišvara. Rumunji putuju cijele godine i nisu gosti koji traže primarno sunce i more, već postoji interes za City break odmorima, aktivnim odmorom, prirodom te enogastronomijom. Uzimajući u obzir da je 5 posto gostiju od ukupne populacije visoke platežne moći što predstavlja bazu od 1 milijun potencijalnih turista u Hrvatskoj.“ izjavio je Dubravko Miholić, savjetnik direktora Hrvatske turističke zajednice nadodavši kako su agenti iskazali interes i za MICE segment hrvatske turističke ponude.

Popularnost Hrvatske na rumunjskom tržištu potvrđuju i podatci iz sustava eVisitor prema kojima smo u dosadašnjem dijelu godine sa rumunjskog tržišta ostvarili preko 17.000 dolazaka i gotovo 50.000 noćenja što u usporedbi s istim razdobljem iz rekordne 2019. godine predstavlja rast u dolascima i noćenjima od 30 posto.