Hrvatski turizam na turističkim sajmovima vodećih belgijskih autobusera

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 17.01.2012 - 09:40
Turoperator Reizen Lauers
Protekli su vikend dva vodeća belgijska autobusera, Reizen Lauers u Flandriji (u blizini Antwerpena) i Voyages Leonard (u blizini Liegea) u Valoniji neovisno jedan od drugoga organizirali lokalni godišnji turistički sajam na kojima je Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Belgiji sudjelovalo po drugi puta. Svakome od autobusera je na ovaj sajam u idiličnim belgijskim selima, u garažu u kojoj inače parkiraju i održavaju svoje autobuse uspjelo privući oko 10.000 posjetitelja, inače vlastitih redovnih i vjernih klijenata. Na navedenim sajmovima izlagalo je gotovo stotinjak izlagača koji su dobavljači jednog ili drugog autobusera. Velikom broju posjetitelja koji su u nekim trenucima čak i u redovima ispred vrata čekali na ulazak svakako je doprinijela i savršena organizacija te neprestani transferi specijalnim autobusima između Antwerpena odnosno Liegea i sajma te razne pogodnosti za rani buking. Interesantan program je privukao brojne obitelji s djecom ali i osobe treće dobi u potrazi za svježim idejama za odmor. Inače, oba autobusera su u ovoj sezoni dodatno povećala ponudu aranžmana za Hrvatsku u svojim katalozima, a sudjelovanjem Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Belgiji i brojnim savjetima na oba sajma nastojalo se doprinijeti boljoj prodaji aranžmana za Hrvatsku. Interes publike za Hrvatsku bio je značajan, a posjetitelji su postavljali brojna pitanja kao i tražili konkretne informacije.

U ponedjeljak, 16. siječnja 2012. godine još je jedan belgijski autobuser, Reizen Verhoeven, organizirao prezentaciju Hrvatske i Slovenije pred 500-tinjak svojih najvjernijih i najboljih klijenata. Prezentaciju, na kojoj je ovaj autobuser prikazao vlastiti višesatni film o Hrvatskoj, upotpunili su i lokalni hrvatski tamburaši. U sklopu prezentacije organiziran je i manji sajam na kojem su dobavljači u izravnom kontaktu s gostima nuditi svoje proizvode i poticati ih na kupnju. Hrvatski štand bio je jako dobro posjećen, a interes publike bio je izniman te je uz popuste za rani buking ostvarena i dobra prodaja aranžmana.