Hrvatska započela promidžbu na ruskom tržištu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 21.01.2011 - 16:30
U Moskvi je 18. siječnja 2011. godine održan „Hrvatski turistički dan“ čime je tradicionalno započela ovogodišnja promidžba Hrvatske na ruskom emitivnom turističkom tržištu. U jutarnjim satima održana je vrlo posjećena tiskovna konferencija na kojoj je bilo nazočno 80 novinara, predstavnika medija i glavnih urednika turističkih magazina i novina, predstavnika radio i TV postaja u Rusiji. Tiskovnu konferenciju su održali direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Moskvi, Mladen Falkoni i veleposlanik RH u Ruskoj Federaciji, Nebojša Koharević te predstavnici tvrtke Badel 1862 koji su u Moskvi promovirali asortiman proizvoda koji se nudi na ruskom tržištu.
Nakon tiskovne konferencije, u kongresnoj dvorani Centra međunarodnoj torgovlji (moskovski World Trade Centar) održana je poslovna radionica hrvatskih i ruskih turističkih tvrtki. Veliki interes za suradnju s hrvatskim partnerima pokazali su ruski predstavnici koji su stigli u velikom broju, čak 100-tinjak turističkih tvrtki dok je s hrvatske strane izostao interes partnera budući da je nazočilo samo 12 tvrtki.
U večernjim satima u hotelu Crown Plaza održana je Hrvatska večer na kojoj su promovirana naša najbolja vina uz tradicionalna hrvatska jela koja su pripremali hrvatski kuhari. Za atmosferu turističke hrvatske pobrinula se klapa Ragusa i Dražen Žanko. Na ovom važnom događaju sudjelovali su direktori nacionalnih turističkih ureda u Rusiji, ruskih turoperatora, glavni urednici i vlasnici turističkih časopisa i novina, radio i TV postaja u Moskvi te predstavnici političkog i kulturnog života Rusije i Hrvatske.