Hrvatska turistička ponuda predstavljena u Antwerpenu i Bruxellesu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: sri, 09.02.2011 - 16:20
Antwerpen 1b
Hrvatska turistička zajednica već je tradicionalno predstavila turističku ponudu Hrvatske na sajmu VAKANTIE SALON u Antwerpenu koji se ove godine održavao od 27. do 31. siječnja. Pored Hrvatske turističke zajednice, na štandu od 60m2, suizlaganjem su sudjelovali Valalta, Ilirija Biograd, TZ Pula i Arenaturist te Istraturist Umag. Više od 75 000 posjetitelja vidjelo je sajamsku ponudu a samo na hrvatskom štandu podjeljeno je 10 paleta materijala što je dokaz izuzetno dobroj posjećenosti te izraženom interesu za hrvatsku turističku ponudu od strane žitelja najbogatijeg grada Flandrije.

Svega par dana kasnije, od 3. do 7. veljače 2011. godine, Hrvatska je turistička ponuda također tradicionalno predstavljena na sajmu SALON DES VACANCES u Bruxellesu. Štand Hrvatske turističke zajednice tijekom cijelog je sajma bio prepun posjetitelja sa unaprijed planiranim i konkretnim pitanjima usmjerenim na Hrvatsku kao, za njih evidentno, izuzetno atraktivno odredište za odmor. Na ovako veliko zanimanje svakako je utjecao prilog o Istri, emitiran na flamanskoj državnoj televiziji a u vrlo gledanoj emisiji o putovanjima i odmoru „Vlanderen Vakantieland“. Tijekom 5-dnevnog sajma podjeljeno je nevjerojatnih 12 paleta promotivnog materijala na flamanskom, francuskom te engleskom jeziku.

U vidu dodatne promidžbe turističke ponude Hrvatske, a naročito grada Zagreba kao bliske destinacije za kratka vikend putovanja (tzv. citytrips), u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Zagreba, Croatia Airlinesom te zagrebačkim hotelom The Regent Esplanade, na sajmu u Bruxellesu organizirana je nagradna igra „OSVOJI LUKSUZNI VIKEND U ZAGREBU“. Nagradna igra objavljena je u časopisu VOS VACANCES / UW VACANTIE koji organizator sajma selektivno distribuira u gotovo 800 000 primjeraka prema gotovo 1,5 milijuna čitatelja. Igri se odazvalo više od 2 200 osoba, koje su pročitale objavljeni tekst o Hrvatskoj i Zagrebu, odgovorile na nagradno pitanje te osobno na hrvatskom štandu predale popunjeni kupon. Po završetku sajma komisijski je izvučen pobjednik a ovom je marketinškom akcijom, uz dodatni broj posjetitelja na hrvatskom štandu, Hrvatska je prepoznata i kao atraktivno vikend odredište.