Hrvatska turistička ponuda predstavlja se u Stuttgartu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: sub, 14.01.2012 - 21:00
Croazia001
Danas je službeno otvoren jedan od najznačajnijih sajmova turizma i kampinga u Njemačkoj, CMT u Stuttgartu. Sajam traje do 22. siječnja 2012. godine, a Hrvatska se ove godine predstavlja uz Maleziju kao zemlja partner. Na ovogodišnjem, 45. po redu CMT izlaže više od 1950 izlagača iz 96 zemlja svijeta. Nazočnima se u pozdravnom govoru obratio glavni upravitelj sajma Roland Bleinroth, ministar ruralnog prostora i zaštite potrošača pokrajine Baden Württmberg Alexander Bonde te gradonačelnik Stuttgarta Wolfgang Schuster. Publici su se korz kratki razgovor s voditeljem svečanosti obratili i veleposlanik RH u Njemačkoj, Miro Kovač i v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić. Odgovarajući na upit voditelja svečanosti što za Hrvatsku znači nastup na ovom važnom sajmu, Bulić je odgovorio sljedeće: „Nastup Hrvatske kao zemlje partner na jednom od najvažnijih turističkih sajmova u Njemačkoj pa i u Europi je izvrsna prigoda publici u Stuttgartu predstaviti hrvatsku turističku ponudu. Pri tome moramo naglasiti da je pokrajina Baden Württemberg jedno od najvažnijih emitivnih tržišta za Hrvatsku iz koje nam godišnje dolazi oko 300.000 gostiju, što čini 20% ukupnih dolazaka iz Njemačke. Iz Stuttgarta je Hrvatska iz godine u godinu sve bolje povezana izravnim letovima. Kvalitetna mreža autocesta u Hrvatskoj omogućuje našim gostima koji vole putovanja autom/autobusom/kamperom brže i udobnije dostići i najjužnije točke naše zemlje. Prošla godina nam je pokazala da sve više ljudi želi upoznati raznolikost Hrvatske te smo postigli rekordne rezultate i to 9% više dolazaka i 9% više noćenja iz Njemačke. Nadamo se da će naša prezentacija na ovom važnom sajmu potvrditi dobre odnose naših dviju država te potaknuti nove goste da izaberu Hrvatsku kao odredište za svoj godišnji odmor.

Na upit o važnosti kamping segmenta u Hrvatskoj, istaknuo je kako kamping ima značajno mjesto u hrvatskom turizmu ne samo zbog fizičkih i financijskih rezultata nego i zbog ogromnih potencijala. Pri tome je posebno istaknuo kako će Hrvatska turistička zajednica i dalje ustrajati na brendiranju hrvatskog kampinga i snažnoj promidžbi te zaključio kako se nada da će to dovesti do još više kvalitete, bolje iskorištenosti kapaciteta te konačnog cilja da postanemo jedna od najkonkurentnijih kamping destinacija Mediterana. Budući da Hrvatska uskoro postaje nova članica EU, na svečanosti je nastupila poznata hrvatska čelistica Ana Rucner uz čiji se atraktivni nastup na video zidu prikazivao i novi spot Hrvatske turističke zajednice Oda radosti u kojem se ujedno pojavljuje i mlada umjetnica kroz najljepše motive naše zemlje. Na glavnoj pozornici sajma nastupilo je folklorno umjetničko društvo Vukovar, čiji su daljni nastupi planirani i nedjelju.

Nakon svečanog otvaranja, delegacija sajma posjetila je i štand Hrvatske turističke zajednice koji je već prvog dana sajma postao glavno mjesto susreta brojnih turoperatora, hotelijera i medija te je svojim atraktivnim izgledom i ljubaznim osobljem plijenio pozornost publike. U poslijepodnevnim satima je održana vrlo posjećena tiskovna konferencija na kojoj je nazočilo više od 60 predstavnika medija pokrajine Baden Württemberg. Na početku tiskovne konferencije novinarima se u pozdravnoj riječi obratio Mato Radić, direktor Predstavništa HTZ u Njemačkoj, nakon čega je uslijedilo prikazivanje promidžbenih filmova te prezentacija o hrvatskoj turističkoj ponudi. Niko Bulić je predstavio rezultate turističke sezone 2011., posebnosti hrvatske turističke ponude, te najvažnije projekte u 2012. godini.