Hrvatska turistička ponuda na sajmovima u Izraelu i Turskoj

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pon, 07.02.2011 - 09:30
U nizu intenzivnih promidžbenih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice na inozemnim tržištima, slijedi i predstavljanje hrvatske turističke ponude u Izraelu. Naime, već osmu godinu zaredom Hrvatska sudjeluje na međunarodnom turističkom sajmu u Tel Avivu, a po drugi puta se priređuje i Hrvatski turistički dan na ovom važnom emitivnom tržištu. Prokušan recept okupljanja izraelskih i hrvatskih partnera na poslovnoj radionici, potom na zajedničkom večernjem druženju s renomiranim gostima i domaćinima, kao i animacija široke publike tijekom sajma, praćeno ostalim cjelogodišnjim marketinškim aktivnostima, do sada je uspio približiti Hrvatsku izraelskim gostima te se bilježi rast turističkog prometa. Tako je u 2010. godini Hrvatsku posjetilo više od 32,7 tisuća izraelskih turista, koji su ostvarili više od 80,3 tisuće noćenja. Drugim riječima, zabilježeno je 8,7 posto više dolazaka i 16,4 posto više noćenja izraelskih turista u odnosu na 2009. godinu.

Hrvatski turistički dan u Tel Avivu održava se danas, 7. veljače 2011. godine, u hotelu „Hilton“, a uključuje poslovnu radionicu i večernje druženje. Istog će se dana u 13 sati ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke zajednice, Damir Bajs, susresti s izraelskim ministrom turizma, Stasom Misezhnikovim u Jeruzalemu.
Slijedom dobre suradnje i pozitivnih iskustava na sličnim prezentacijama u Japanu, Kini i Indiji, i na izraelskom se tržištu hrvatska turistička ponuda predstavlja zajedno sa slovenskom. Tako će u okviru večernjeg druženja prezentaciju aktualne hrvatske turističke ponude održati direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić, dok će prezentaciju u ime Slovenske turističke organizacije održati Maja Pak. U kulturno-zabavnom dijelu večernjeg programa nastupit će čelistica Ana Rucner.

Hrvatski turistički dan s poslovnom radionicom i večernjim događanjem bit će uvod za sajamski nastup Hrvatske turističke zajednice na turističkom sajmu International Mediterranean Tourism Market (IMTM), koji se u Tel Avivu održava od 8. do 9. veljače, a na kojem će Hrvatska biti predstavljena kao atraktivno i kvalitetno odredište životnog stila, s posebnim naglaskom na ekološku očuvanost. Ovaj niz promidžbenih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice u Tel Avivu od 7. do 9. veljače 2011. godine ujedno je i značajna prilika za proširivanje poslovnih kontakata i ostvarenje što bolje suradnje predstavnika turističkog gospodarstva, s ciljem povećanja broja dolazaka i noćenja izraelskih turista tijekom 2011. godine.

Nakon Tel Aviva, po prvi će puta Hrvatski turistički dan biti održan 9. veljače 2011. godine i u Istanbulu, u hotelu Ceylan Intercontinental, s obzirom da je Turska novo i sve zanimljivije emitivno tržište, s kojeg je također primjetan porast dolazaka turista u Hrvatsku. I u Intanbulu će biti održana poslovna radionica turskih i hrvatskih partnera, dok će na večernjem druženju prezentaciju o hrvatskoj kulturi i turizmu održati direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, Niko Bulić. S druge strane, prezentaciju o turističkoj ponudi Dubrovnika održat će direktorica turističke zajednice, Jelka Tepšić, dok će u glazbenom dijelu programa nastupiti hrvatska violončelistica Ana Rucner i ansambl „Linđo“.

Predstojeći sajamski nastupi
Obrada češkog tržišta u 2011. godini kreće s nastupom Hrvatske turističke zajednice i suizlagača na sajmu turizma „Holiday World“ u Pragu, od 10. do 13. veljače. Naime, prema prvim rezultatima prodaje turističkih aranžmana u Češkoj, turoperatori svjedoče da je kriza prošla te da u 2011. godini možemo očekivati stabilnu prodaju te rast dolazaka turista iz Češke.
I u 2010. godini, prema podacima sustava turističkih zajednica, iz Češke je u odnosu na 2009. godinu stiglo 5,18 posto više turista (645.687), koji su ostvarili 7,93 posto više noćenja (4.441.389). Hrvatska i dalje ostaje prvo odredište za češke turiste, prije svega, zbog zemljopisne blizine. Uz spomenuto, Hrvatska turistička zajednica ovaj tjedan nastupa i na sajmovima „Reisen“ u Hamburgu te „Ferie“ u Kopenhagenu.