Hrvatska predstavljena na vodećem poslovnom turističkom sajmu u Francuskoj

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Hrvatska turistička ponuda predstavljena je na 47. izdanju sajma IFTM Top Resa, koji predstavlja najveći i najznačajniji poslovni turistički sajam u Francuskoj. Sajam je održan u Parizu od 23. do 25. rujna 2025. u prostoru Paris Expo Porte de Versailles te je okupio više od 1.500 brendova i 170 destinacija, kao i više od 34.000 profesionalnih posjetitelja iz cijelog svijeta. 

Riječ je o jedinom B2B sajmu na frankofonom tržištu koji obuhvaća sve segmente turizma, od odmorišnog turizma, poslovnih putovanja i MICE segmenta do grupnih i specijaliziranih putovanja, dok je poseban naglasak tijekom ovogodišnjeg izdanja stavljen na održivi turizam te inovativne pristupe očuvanju prirodnih resursa. Sajam također predstavlja tradicionalno mjesto važnih konferencija, radionica i panela, s naglaskom na održivost, nove tehnologije i inovativna rješenja za budućnost turizma.

Uz Hrvatsku turističku zajednicu i Predstavništvo HTZ-a u Francuskoj, hrvatsku turističku ponudu u Parizu predstavili su i suizlagači među kojima su Hrvatska gospodarska komora, TZ Dubrovačko-neretvanske županije i TZ grada Dubrovnika, TZ Splitsko-dalmatinske županije, TZ grada Zagreba, Nacionalni park Krka, Nacionalni park Plitvička jezera, Liburnia Hotels & Villas te Adriatic DMC.  

Sajam je i ove godine bio izvrsna prilika za predstavljanje Hrvatske kao mediteranske destinacije održivog i odgovornog turističkog razvoja, s naglaskom na visoku kvalitetu i raznolikost premium ponude, od kulturnih i prirodnih atrakcija, preko luksuznog smještaja i eno-gastro iskustava, do aktivnog odmora i posebnih interesa poput nautičkog turizma.

Atraktivnim štandom i nastupom Hrvatska je na ovom važnom sajamskom događanju potvrdila svoj izvrstan imidž na francuskom tržištu. Brojni sastanci s turoperatorima, agentima i predstavnicima medija pokazali su veliki interes za proširenje programa putovanja za Hrvatsku, posebice u pred i posezoni te u segmentu kulturnog, aktivnog i održivog turizma, a navedeno potvrđuje rastući potencijal za daljnje povećanje broja francuskih gostiju u nadolazećim godinama.