Hrvatska ponuda na sajmu CMT Stuttgart

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 15.01.2019 - 12:43

Sajam CMT (Caravan, Motor, Tourismus) prvi je veliki turistički događaj godine u Njemačkoj koji se  održava u Stuttgartu od 12. do 20. siječnja. Riječ je o najvećem turističkom sajmu za široku publiku u Europi koji se održava na ukupno 120.000m2 izložbenog prostora te kojeg posjeti više od 250.000 posjetitelja. Na sajmu i ove godine nastupa Hrvatska turistička zajednica zajedno s 17 suizlagača pri čemu je novi hrvatski štand, po prvi put prikazan na sajmu CMT, dobio vrlo pozitivne kritike brojnih posjetitelja. 

Glavne teme manifestacije su turizam, destinacije, kamping i slobodno vrijeme, a sam sajam privlači pozornost publike i medija u cijeloj pokrajini Baden-Württemberg, koja je jedno od najizdašnijih turističkih tržišta u Europi.

U sklopu CMT-a predstavljeni su početni rezultati renomiranog turističkog istraživanja „Reiseanalyse 2019“ instituta FUR. U FUR-ovoj anketi koja obuhvaća uzorak od 12 tisuća ispitanika navedeni su i generalni trendovi za 2019. Tako bi, prema pokazateljima FUR-a, turistička potražnja Nijemaca za 2019. trebala ostati stabilna. Nijemci su u ocjenjivanju razvoja vlastite gospodarske situacije uglavnom pozitivno orijentirani: 25% očekuje da će se njihova osobna ekonomska situacija popraviti u 2019. godini; 19% ih se boji pogoršanja, dok preostalih 56% smatra da će njihova situacija ostati ista. 

Sveukupna percipirana stabilna individualna ekonomska situacija važan je preduvjet za turističkiu 2019. godinu. Naime, do kraja 2018. četiri od pet Nijemaca (80%) već su razmišljali o planiranju  odmora za 2019. godinu. To pokazuje da je sklonost prema putovanjima njemačke populacije stabilna s mogućnošću laganog rasta, prije svega radi potencijalno većeg broja putovanja po osobi i većih izdataka za putovanja. Također, 24% Nijemaca želi putovati više  u 2019. nego prethodne godine, dok  29% njih želi potrošiti više na putovanja nego prošle godine. 

Među suizlagačima na hrvatskom štandu su turističke zajednice Zadarske i Šibensko-kninske županije, Camping Village Šimuni, Valalta, Hadria, KUH, Valamar, Maistra, Cresanka, Novasol, Plitvice Holiday resort, Aminess Hotels, Hoteli Njivice, NP Plitvička jezera, Camping The Best of Dalmatia, Lošinjska plovidba turizam te Splitska rivijera. Osim navedenih, na sajmu samostalno izlažu i drugi hrvatski subjekti kao TZ Kvarnera i Amadria.