Gradu Malom Lošinju nagrada BRAND LEADER AWARD 2014. za izuzetan doprinos održivom razvoju turizma u Jugoistočnoj Europi

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: čet, 15.05.2014 - 00:00
BRAND LEADER AWARD 2014
Tijekom održavanja 4. Poslovne konferencije „Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda Jugoistočne Europe – SEET 2014“ koja se održala 14. svibnja 2014. u Sava centru u Beogradu, Grad Mali Lošinj primio je nagradu BRAND LEADER AWARD 2014 za izuzetan doprinos održivom razvoju turizma u Jugoistočnoj Europi koju dodjeljuje stručni kolegij spomenute konferencije, a nagradu je u ime Grada primila direktorica Turističkog ureda TZ Grada Malog Lošinja, Đurđica Šimičić.

Nagrada „Brand Leader Award'' dodjeljuje se na osnovi niza standardiziranih kriterija koji podrazumijevaju inovativnost, visok stupanj tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda. Ista se dodjeljuje 10 godina s ciljem afirmacije najistaknutijih tvrtki, institucija, pojedinaca i medija koji kontinuiranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapređuju tržište te daju izvanredan doprinos u popularizaciji privrednog potencijala, kreiranja konkurentnog tržišta.

''Odgovornost je izuzetno velika u upravljanju Gradom i destinacijom Lošinj koja je prepoznata u javnosti po dugoj tradiciji turizma. Ključnim u razvoju Lošinja smatramo održivi razvoj i odgovorni turizam. Upravo stoga što smo zajedno s Institutom za turizam iz Zagreba te sa stanovnicima lošinjskog arhipelaga osmišljavali strategiju razvoja turizma do 2020., implementiramo segmente u naš razvoj, čime čuvamo prostor, u isto vrijeme se razvijamo kao destinacija izvrsnosti i destinacija snažnog investicijskog ciklusa. Ponosan sam na naše građane koji su implementirali ekološka rješenja u svoj rad i život, jer samo održivim razvojem možemo stvarati preduvjete za razvoj i budućnost Lošinja.''  - izjavio je gradonačelnik Grada Malog Lošinja Gari Cappelli.

Uz Grad Mali Lošinj, iz Hrvatske su nagrade dobili Hotel Vestibul Palace iz Splita i emisija ''Turistička klasa'' Hrvatske radiotelevizije.

U cjelodnevnom programu sudjelovalo je preko preko 30 eminentnih govornika, a posebna pažnja posvećena je organizaciji B2B sastanaka između potencijalnih partnera među kojima su bili prisutni visoki predstavnici relevantnih institucija i strukovnih udruženja, kao i turoperatora iz EU, Rusije, Kine, SAD, Indije, Turske; vodeći međunarodni stručnjaci za održivi razvoj i poslovanje u turizmu, donosioci odluka vodećih tvrtki iz turizma, avio i cestovnog prometa, turističkih agencija, predstavnici državnih i lokalnih uprava, strukovnih udruženja, obrazovnih i javnih institucija, predstavnici financijskih institucija, vodeći regionalni mediji.