Francuski mediji promoviraju Hrvatsku i hrvatske destinacije

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: čet, 02.07.2020 - 12:25

Buđenje turizma u Hrvatskoj potvrđuje više od 310 tisuća turista koji trenutno borave u hrvatskim destinacijama. Među inozemnim gostima je trenutno i oko tisuću francuskih turista, a da naša zemlja na tržištu Francuske uživa status sigurne i kvalitetne destinacije potvrđuje i velik broj medijskih objava posvećenih Hrvatskoj.

Tako su brojni francuski mediji u proteklom razdoblju objavili TV reportaže i članke o dobroj epidemiološkoj situaciji i povratku turističkih kretanja u Hrvatskoj, ali i nezaobilaznim destinacijama koje svakako u sljedećem razdoblju treba posjetiti, izvijestila je direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica.

Od brojnih objava izdvajamo reportažu objavljenu u uglednom francuskom dnevnom časopisu Le Monde kojeg prati oko 2,5 milijuna čitatelja, a ima tiražu od preko 323 tisuće primjeraka. Reportaža donosi odličan prikaz ljepota Dubrovnika, kojeg autor Clement Guillou ocjenjuje istodobno fantastičnim i toliko neobičnim. Ovogodišnja sezona, navodi se, idealna je prilika za otkrivanje istinskih ljepota Dubrovnika. 

Odličan članak donosi i novinska agencija AFP, kojeg su prenijeli brojni ugledni francuski mediji poput dnevnog časopisa Ouest-France. U članku je Hrvatska predstavljena kao destinacija „mira i tišine“ koja privlači sve više turista zahvaljujući dobroj epidemiološkoj situaciji, ali i smještajem savršeno prilagođenim za ova krizna razdoblja poput marina i otvorenih kampinga u prirodi. Ouest-France po tiraži je najznačajniji francuski časopis, koji se tiska u preko 646 tisuća primjeraka. 

Također, kao odličan podsjetnik na vremena bez korona virusa u prime time rasporedu tjedne mozaične emisije „Sept a huit“  nacionalne TF1 dalekovidnice objavljena je 20-minutna reportaža. Reportaža prati troje Francuza željnih zabave, dobrog odmora i iskonskih ljepota od njihova dolaska na Pag i Zrće do upoznavanja s lokalnim specifičnostima, a otok Pag predstavljen je kao nezaobilazna odmorišna i party destinacija. Riječ je o emisiji koja svake nedjelje okupi 4 i pol milijuna gledatelja.