Dobre najave nadolazeće sezone na slovenskom tržištu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: sri, 28.03.2012 - 13:45
Niko Bulic tijekom prezentacije na Hrvatskom turistickom danu u Ljubljani_2011
Kao dodatni doprinos povećanju broja gostiju iz Slovenije, u Ljubljani će se sutra, 29. ožujka 2012. godine održati Hrvatski turistički dan, manifestacija Hrvatske turističke zajednice koju će obilježiti niz aktivnosti. Središnji događaj bit će prezentacija hrvatske turističke ponude i tiskovna konferencija koju će održati v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, Niko Bulić i Goran Blažić, direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji, dok je u večernjim satima u Linhartovoj dvorani Cankarjevog doma predviđen koncert kvarteta Rucner, Ane Rucner i Valentine Fijačko. U programu koncerta bit će izvedeno djelo Ars Diaboli kojeg je autor Predsjednik RH, Ivo Josipović, a u tijeku večeri bit će prikazani promidžbeni filmovi Hrvatske turističke zajednice. Tako će uz nastup Ane Rucner slovenskoj publici biti prikazan film Hrvatske turističke zajednice Oda radosti u kojemu je ova hrvatska čelistica glavna protagonistica, zajedno sa Zagrebačkom filharmonijom i Zborom Ivan Goran Kovačić. Film je, podsjetimo, na sajmu ITB, nedavno održanom u Berlinu osvojio prestižnu nagradu, Turistički Oscar „Das goldene Stadttor“, u kategoriji turističkih filmova.
U sezoni koja je za nama, u 2011. godini, u Hrvatskoj je zabilježen dosad rekordni broj turista iz susjedne nam Slovenije, zbog čega su i prognoze za 2012. godinu na tom tržištu vrlo optimistične. Svi turoperatori na tržište su plasirali bogato opremljene kataloge i first minute ponude, a trenutni buking od prošlogodišnjeg je bolji za 15-20%. Na ruku povećanim dolascima slovenskih gostiju ide i raspored državnih blagdana u 2012. godini, pa se već tijekom „prvosvibanjskog mosta“ očekuje veći val turističkih posjeta iz te zemlje.
Ove je godine, u sklopu pripremnih radnji za nadolazeću sezonu održano niz promidžbenih aktivnosti na slovenskom tržištu: osim glavnog turističkog sajma „Alpe-Adria“, u siječnju je održana i „Conventa“, sajam koji je okupio predstavnike kongresne djelatnosti i s kojeg su se brojni hrvatski izlagači vratili iznimno zadovoljni postignutim dogovorima i uspostavljenim kontaktima.
Iako mnogi kreću od pretpostavke da hrvatsku turističku ponudu Slovenci dobro poznaju, iskustvo pokazuje kako se i tradicionalnim, vjernim gostima može ponuditi još mnogo dosad nepoznatih im sadržaja. Potvrdili su to i dojmovi s prve poslovne radionice slovenskih i hrvatskih turističkih djelatnika održane 1. ožujka 2012. godine u ljubljanskom Austria Trend hotelu, kojoj su nazočili gotovo svi slovenski turoperatori i više od 25 predstavnika hrvatskog gospodarstva.
Trenutačno su u tijeku i brojni prezentacijski nastupi hrvatskih gradova na slovenskom tržištu: Pokal Vitranc, koncerti klapa, Hrvatska večer, posebne prezentacije odredišta, tematske večeri za novinare i turoperatore, studijska putovanja slovenskih novinara i agenata, kao i posebne tržišne aktivnosti s naglaskom na online oglašavanje i interaktivnoj komunikaciji putem društvenih mreža te motivaciji dolazaka u vansezonskom razdoblju. Također, u razdoblju od 3. do 6. travnja 2012. godine u organizaciji Hrvatske turističke zajednice te turističkih zajednica Istre i Kvarnera bit će organizirano studijsko putovanje najznačajnijih slovenskih medija.