Češka televizijska postaja Prima u Hrvatskoj snima prestižnu emisiju AUTOSALON

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 06.06.2014 - 14:00
model Kaipan 16
U organizaciji predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Češkoj i Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, u Hrvatskoj će u razdoblju od 8. do 11. lipnja boraviti TV ekipa češke producentske kuće Unicorn Pictures koja će području Hrvatske snimati reportažu za najprestižniji češki televizijski auto-magazin „AUTOSALON“.  Reportaža će, kao  svojevrstan savjetnik za ljude koji automobilom putuju u Hrvatsku, uključivati i niz aktualnih informacija te prezentacije destinacija koje će novinari na svome proputovanju Hrvatskom posjetiti.

Tako će ekipa koju čine Josef Vrtal, p. Čermák, Jan Percl, David Švorc, Martin Smolík i Radek Vrtal  putem iz Češke kroz Hrvatsko Zagorje, Zagreb i dalje do Hvara dvama nesvakodnevnim  modelima automobila, modelom Kaipan 16 i Morgan 3WH, ocjenjivati hrvatske ceste i autoceste, pumpe i ostale prateće turističke sadržaje neophodne gostu koji automobilom dolazi u Hrvatsku, dajući pritom mnogobrojne korisne informacije i preporuke o destinacijama.

Zanimljivo je kako je model Morgan 3WH  ručno rađen model automobila marke Morgan koji se i dandanas proizvodi u tvornici u vlasništvu obitelji osnovanoj davne 1900. godine. Zabava, strast i oduševljenje vožnjom započinje već sjedanjem u kokpit automobila koji podsjeća na zrakoplov, otvaranjem sigurnosnog ventila i pritiskom na gumb kojim se pokreću dva zrakom hlađena cilindra zapremnine 2 litre. Ikona dizajna, Morgan 3wheeer, koji potječe iz dvadesetih godina 20. stoljeća, u današnjoj verziji tehnološki je vrlo precizno izrađen i  omogućuje udobno i jednostavno kontroliranje vozila velike snage. Model Kaipan 16 predstavila je javnosti u prosincu 2012. godine češka automobilska kuća Kaipan s ciljem proširenja ponude čeških proizvođača automobila za sportski kabriolet (roadster), a godišnje se proizvede četrdesetak automobila Kaipan 16.

Sama televizijska  emisija Autosalon emitira se već trinaest godina  i riječ je o najprestižnijem televizijskom auto-magazinu na češkome tržištu čija je tjedna gledanost 230 000 gledatelja, od čega 78% gledatelja čine muškarci u dobi od 25  do 54 godine.

Reportaža o Hrvatskoj bit će emitirana u prime time terminu u četvrtak, 26. lipnja na kanalu Prima Cool s reprizom u subotu, 28. lipnja na kanalu Prima.

Česi su vjerni hrvatski gosti, lani su bili peti po broju dolazaka, a  četvrti po broju ostvarenih noćenja, te je u 2013. godini zabilježeno povećanje i broja dolazaka i broja noćenja u odnosu na godinu prije, dok je za prvih pet mjeseci 2014. godine ostvareni turistički promet još i bolji, pa se tako bilježi 19,5 posto više dolazaka i 4 posto više noćenja čeških gostiju u odnosu na prvih pet mjeseci lani. Zanimljivost je kako se s češkoga tržišta bilježi sve veći broj upita za aktivnim odmorom i izletima, čemu svakako doprinosi suradnja Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, predstavništva u Pragu i čeških partnera, percipirana  kao pozitivan čimbenik u poticanju prodaje.