20 godina promidžbenih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: sub, 30.06.2012 - 12:00
Hrvatska turistička zajednica
Na današnji dan prije 20, godina 30. lipnja 1992. godine osnovana je Hrvatska turistička zajednica. Hrvatska turistička zajednica osnovana je radi stvaranja i promicanja identiteta i ugleda hrvatskog turizma, planiranja i provedbe zajedničke strategije i koncepcije njegove promidžbe predlaganja i izvedbe promidžbenih aktivnosti u zemlji i inozemstvu od zajedničkog interesa za sve subjekte u turizmu, te podizanja razine kvalitete cjelokupne turističke ponude Hrvatske.

Unazad 20 godina Hrvatska turistička zajednica snažno i aktivno podupire unapređivanje turističkog proizvoda kroz akciju Volim Hrvatsku, projekte i manifestacije, programe sustava turističkih zajednica u nerazvijenim područjima, postavljanje turističke signalizacije, organiziranje servisa dobrodošlice za turiste na graničnim prijelazima kao i opskrbljivanje promidžbenim materijalima turističko – informativne punktove diljem zemlje, diplomatsko - konzularna predstavništva RH. Nadalje, promiče ljepote Hrvatske putem izdavanja promidžbenog i suvenirskih materijala na brojnim svjetskim jezicima, izrađuje promidžbene filmove i spotove, a za predstavnike inozemnih medija i agenata organizira poslovne radionice u zemlji u svijetu kao i inspekcijska putovanja u hrvatskim odredištima. Hrvatski turizam oglašava u zemlji i inozemstvu, samostalno i u suradnji sa sustavom turističkih zajednica i turističkim gospodarstvom. Hrvatska turistička zajednica okuplja turističko gospodarstvo u okviru sajamskih nastupa u zemlji i inozemstvu, a najuspješnijima u turizmu dodjeljuje Hrvatsku turističku nagradu za životno djelo, Godišnju turističku nagradu Anton Štifanić. Krajem svake godine na kongresu turističkih djelatnika Dani hrvatskog turizma dodjeljuje nagrade Plavi cvijet, Zeleni cvijet, Djelatnik godine kao i nacionalnom pobjedniku Europske destinacije izvrsnosti. Od prošle godine dodjeljuje i oznaku kvalitete u kulturnom turizmu – Doživi Hrvatsku.

U okviru Hrvatske turističke zajednice, hrvatski turizam aktivno promoviraju predstavništava u inozemstvu te dva ureda unutar Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, i to Hrvatski kongresni i insentiv ured i Ured za kulturni turizam. U svim postignućima hrvatskog turizma, a svjedoci smo njegovog stalnog uzlaznog puta i po brojnosti ostvarenja i po ukupnim financijskim učincima, zamjetna je i nesporna uloga i doprinos Hrvatske turističke zajednice i cjelokupnog sustava turističkih zajednica na svim razinama.

Nastojat ćemo i dalje svojim radom i aktivnostima opravdati i zadržati već stečeni status Hrvatske kao jedne od najpoželjnijih turističkih zemalja na Mediteranu, kvalitetnog odredišta životnog stila, visoke ekološke očuvanosti, a koja je ujedno buduća 28. članica Europske unije.