18 svjetskih influensera i blogera plove i otkrivaju hrvatske otoke

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 25.09.2018 - 11:46

Hrvatska turistička zajednica drugu godinu zaredom provodi projekt „Croatia, Full of Islands to Discover“, koji za cilj ima fokusiranu promociju nautike kao turističkog proizvoda, odnosno pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne i kvalitetne nautičke destinacije. U sklopu ovogodišnjeg projekta hrvatske otoke otkriva 18 svjetski poznatih influensera i blogera iz Njemačke, Velike Britanije, Francuske, Poljske, Belgije, Švedske, Norveške, Australije i Japana. Riječ je o promociji fokusiranoj na blogove i društvene mreže Facebook, Instagram i Twitter. Program putovanja uključuje otoke Brač, Hvar, Vis, Biševo, Ravnik i Šoltu, a u sklopu obilaska otoka biti će predstavljene destinacije, turistički atraktivni lokaliteti, običaji i delicije. U realizaciji projekta i programa, koji traje do 29. rujna, sudjeluju i lokalne turističke zajednice.

„Nautika predstavlja jedan od najatraktivnijih segmenata ukupne hrvatske turističke ponude. Naša obala s više od tisuću otoka jedinstvena je u svijetu što potvrđuje i današnji status naše zemlje kao jedne od najpoželjnijih nautičkih destinacija Mediterana. Siguran sam da su blogeri i influenseri puni pozitivnih impresija što se i vidi iz brojnih objava koje su već podijelili s brojnim fanovima i pratiteljima na društvenim mrežama i blogovima“, izjavio je direktorHrvatske turističke zajednice KristjanStaničić, nadodavši kako će se nastaviti s kvalitetnom promocijom nautičke turističke ponude, posebice u razdobljima pred i posezone.

U programu „Croatia, Full of Islands to Discover“ sudjeluje poljski bloger i fotograf Michal Maj, koji vodi jedan od najpopularnijih blogova u Poljskoj. May je po treći put u Hrvatskoj jer je, kako kaže, riječ o vrlo lijepoj i atraktivnoj zemlji koja je od Poljske udaljena svega nekoliko sati. Dodatno naglašava kako je Hrvatska zemlja puna različitosti u kojoj vam ne može biti dosadno, posebice ako jedrite prelijepim Jadranskim morem. Veliku želju za jedrenjem u Hrvatskoj imao je i Martin Solhaugen, filmski redatelj i influenser iz Norveške kojeg na društvenim mrežama Instagram i YouTube prati gotovo 100 tisuća fanova. Kako je rekao, Hrvatska ga je oduševila, kao i ovaj projekt koji je okupio njegove kolege iz cijeloga svijeta. Jadranom plovi i Luke Jackson-Clark iz Velike Britanije, profesionalni fotograf kojeg na društvenoj mreži Instagram prati više od 50 tisuća fanova i koji je oduševljen prirodnim ljepotama Hrvatske za koju kaže da je „puna života“. Među sudionicima je i Britanka Lauren Arthurs, koja je aktivna na blogu Love Lauren, ali i na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, gdje ju prati više od 130 tisuća fanova. Za Hrvatsku kaže da je zemlja koja ostavlja bez daha, posebice zbog kristalno čistog mora i vrlo bogate te raznolike eno-gastronomije.

Projekt „Croatia, Full of Islands to Discover“ nastavak je promotivnih aktivnosti koje HTZ u ovoj godini provodi s ciljem promocije nautičkog proizvoda, odnosno još jačeg tržišnog pozicioniranja Hrvatske kao idealne nautičke destinacije. Dodatni promotivni značaj projekta je u činjenici što su svi blogeri, osim za teme putovanja, specijalizirani i za teme eno-gastronomije, kulture, mode ili fotografije. Dodajmo kako je u dosadašnjem dijelu godine u segmentu nautičkog chartera ostvareno više od 440 tisuća dolazaka i gotovo 3 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 2 posto u dolascima i 4 posto u noćenjima.