Direktor Sektora za strateške komunikacije (m/ž)

Datum završetka natječaja:

Hrvatska turistička zajednica provodi reorganizaciju poslovanja i  želi osnažiti radne timove unutar organizacije.

Što nudimo:

  • rad na rukovodećim,  stručno-specijalističkim poslovima vezanim za grupu zadaća određenih strateškim, programskim i planskim dokumentima HTZ-a u sektoru koji objedinjuje poslove pet odjela i to:
    • Odjel za marketing zadužen za planiranje i provođenje svih ključnih marketinških kampanja (offline i online); upravljanje i koordiniranje marketinškim agencijama; praćenje i analiza učinaka oglašavanja;
    • Odjel za globalni PR zadužen za upravljanje i koordiniranje PR agencijama i aktivnostima na inozemnim tržištima, kreiranje informativnog i srodnog sadržaja za potrebe PR aktivnosti na inozemnim tržištima i društvenim mrežama;
    • Odjel za istraživanje tržišta, statističko praćenje turističkog prometa i ponude i izrada i prezentacija tržišnih analiza;
    • Odjel za brand i produkciju, upravljanje brand arhitekturom i brand identitetom; produciranje, arhiviranje i distribucija  marketinškog i srodnog sadržaja;
    • Odjel za internetske stranice; razvoj i optimiziranje aplikativnih rješenja za internetske stranice (marketinške, poslovne) i analiziranje aktivnosti na internetskim stranicama i mobilnim aplikacijama;
  • rad u dinamičnom i poticajnom okruženju unutar respektabilne institucije;
  • izvrsni uvjeti rada i prilika za osobno napredovanje i razvoj;
  • lokacija u centru Zagreba.


Poželjna znanja i kompetencije:

  • najmanje pet godina radnog iskustva na sličnim poslovima;
  • poželjno iskustvo rada u turističkom sektoru;
  • poželjno iskustvo rada u velikim organizacijama, iskustvo iz područja korporativnih komunikacija i marketinga, ljudskih potencijala, te iskustvo u brand marketingu;
  • iskustvo i znanje iz područja eksterne i interne komunikacije, strateških komunikacija, upravljanja ljudskim potencijalima;
  • poznavanje aktualnih svjetskih trendova u području komunikacija i marketinga;
  • orijentacija na inovacije, upravljanje promjenama i na ostvarenje strateških ciljeva;
  • stalna stručna komunikacija unutar i izvan Hrvatske turističke zajednice od bitnog utjecaja na provedbu plana i programa;
  • vještine suradnje, organizacije i koordinacije ljudi iz različitih funkcija i područja poslovanja;
  • izvrsno razvijena pisana i govorna komunikacija;
  • napredno korištenje poslovnog engleskog jezika u govoru i pismu;
  • napredno korištenje MS Office paketa.


Složenost poslova i odgovornosti:

  • sposobnost rukovođenja i obavljanja najsloženijih zadataka s najvećim značajem za vođenje poslovne politike i poslovanja (u najvećoj mjeri kreativni i samostalni poslovi i zadaci, istraživački rad i slično);
  • rukovođenje sektorom;
  • sudjelovanje u stvaranju novih koncepata i strateško-planskih dokumenata iz djelokruga rada sektora;
  • rješavanje strateški značajnih zadaća na razini sektora;
  • rad i odlučivanje u skladu s općim smjernicama i uputama direktora Glavnog ureda i/ili pomoćnika direktora Glavnog ureda kao i korporativnim te drugim općim uputama na razini cijele organizacije;
  • odgovornost za zadatke, odluke i upute vezane uz poslove organizacijskih jedinica ili zaposlenika kojima rukovodi te odgovornost za rukovođenje zaposlenicima
  • izrada godišnjeg okvira media plana.


Propisani uvjeti za radno mjesto*:

  • da ima završen najmanje specijalistički diplomski stručni ili diplomski sveučilišni studij (300 ECTS bodova);
  • da ima najmanje tri godine radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen;
  • da aktivno zna jedan i poznaje jedan svjetski jezik;
  • da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
  • da  poznaje rad na osobnom računalu.

* sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)


Potrebna dokumentacija uz prijavu:

  • životopis;
  • preslika osobne iskaznice ili putovnice;
  • dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi,  potvrda i slične dokumentacije);
  • dvije preporuke;
  • uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).


Testiranje kandidata: HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.

Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.

Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu.

U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.

Rok za prijavu: zaključno s 02.04.2018.