Predmet nabave: Migracija, nadogradnja i održavanje informacijskog sustava eVisitor
Evidencijski broj nabave: 008/2023
Rok za dostavu ponuda: 18.10.2023. godine do 12:00 sati (CET).
ISPRAVAK TEKSTA DOKUMENTACIJE ZA NADMETANJE
U dokumentaciju za nadmetanje došlo je do korekcija unutar sljedećih točaka:
- 4. OPIS PREDMETA NABAVE
Migrirano rješenje (uključujući isporuke za Grupu 1. i Grupu 2.) mora predstavljati originalno autorsko djelo HTZ-a, a za koje je odabrani Ponuditelj dužan osigurati da u pogledu navedenog ne postoje nikakva prava trećih osoba po osnovi intelektualnog vlasništva koja bi ograničavala ili onemogućavala Naručitelja ili bilo koju treću osobu u neograničenom korištenju takvog autorskog djela.
- 12. ROK ISPORUKE I PLAĆANJE
Za Grupu 1. završni rok za dovršetak migracije je 12 mjeseci od trenutka potpisivanja Ugovora, a dinamika plaćanja i iznosi plaćanja su definirani na sljedeći način:
- Fazu 1. Analiza i dizajn 5% od ugovorene cijene stavke 1. Troškovnika,
- Fazu 2. Implementacija 20% od ugovorene cijene stavke 1. Troškovnika,
- Fazu 3. Implementacija 25% od ugovorene cijene stavke 1. Troškovnika,
- Fazu 4. Testiranje 30% od ugovorene cijene stavke 1. Troškovnika,
- Fazu 5. Produkcija 20% od ugovorene cijene stavke 1. Troškovnika.
Rokovi plaćanja za održavanje i sate nadogradnji biti će određeni ugovorom.
Za Grupu 2. završni rok za uspostavu nove infrastrukture (razvoj) je 4 mjeseca od trenutka potpisivanja Ugovora, uz obvezu prisutnosti tijekom migracije aplikacije iz Grupe 1., a dinamika plaćanja i iznosi plaćanja su definirani na sljedeći način:
- Fazu 1. Analiza i dizajn 5% od ugovorene cijene stavke 4.,5. i 6. Troškovnika,
- Fazu 2. Implementacija 20% od ugovorene cijene stavke 4.,5. i 6. Troškovnika,
- Fazu 3. Testiranje 30% od ugovorene cijene stavke 4.,5. i 6. Troškovnika,
- Fazu 4. Implementacija
i optimizacija 25% od ugovorene cijene stavke 4.,5. i 6. Troškovnika,
- Fazu 5. Produkcija 20% od ugovorene cijene stavke 4.,5. i 6. Troškovnika.
- 18.2 Jamstvo za uredno izvršenje ugovora i Jamstveni rok
Jamstvo se izdaje u korist Naručitelja, u apsolutnom iznosu izraženom u visini 10% vrijednosti samog ugovora (bez PDV-a) s rokom važenja do ispunjenja svih ugovorom preuzetih obveza, koji završava isporukom predmetnog rješenja, odnosno potpisivanja primopredajnog zapisnika, dostaviti jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom