Novi vizualni identitet i slogan Crikveničko-vinodolske rivijere

TZŽ referenca: Primorsko-goranska
Objavljeno: pon, 21.06.2021 - 10:50
Novi Vinodolski i Marina Novi sa strane Bribira
Studio Saršon
Novi Vinodolski i Marina Novi sa strane Bribira

Gradovi Crikvenica i Novi Vinodolski, Općina Vinodolska te njihove turističke zajednice pokrenuli su izradu Strategije razvoja turizma Crikveničko-vinodolske rivijere (CVR) 2019. – 2029. godine, koju je izradio Institut za turizam iz Zagreba.

Glavni cilj razvoja turizma je izgradnja održive, cjelogodišnje, konkurentne i međunarodno prepoznate dinamične rivijere rekreacije i zdravlja s bogatom ponudom sadržajnih turističkih iskustava. Kako bi se postigla još jača prepoznatljivost Crikveničko-vinodolske rivijere, turističke zajednice Grada Crikvenice, Grada Novog Vinodolskog i Općine Vinodolske zajednički su provele natječaj te odabrale novi vizualni identitet i slogan „Puls života“, koji cijelu destinaciju predstavlja kao dinamičnu rivijeru rekreacije i zdravlja.

Novi slogan u potpunosti zaokružuje cijeli koncept i priču Rivijere, zbog čega je i odabran. Cilj natječaja bio je postići prepoznatljiv, originalan i suvremen vizualni identitet i slogan Crikveničko-vinodolske rivijere, kao temelj sustavne komunikacije prema turistima, partnerima i javnosti.