Brend 'Kvarner Maritime Heritage' finalist na natječaju Europske mreže kulturnog turizma

TZŽ referenca: Primorsko-goranska
Objavljeno: pet, 23.09.2022 - 13:38
Mošćenička Draga
Makol marketing
Tijekom provođenja projekta osnovana su i izgrađena i četiri interpretacijska centra pomorske baštine

Turistička zajednica Primorsko-goranske županije (Kvarnera) je kandidirala brend „Kvarner Maritime Heritage“ na natječaj za najbolje europske destinacije održivog kulturnog turizma, koji provodi Europska mreža kulturnog turizma (European Cultural Tourism Network - ECTN).

„Kvarner Maritime Heritage“ je među finalistima u kategoriji „Transnacionalni tematski turistički proizvod“, a svečano proglašenje pobjednika održava se 20. listopada 2022. u Gradu Krku na otoku Krku tijekom 15. Međunarodne konferencije za kulturni turizam Europe.

Brend su TZ Primorsko-goranske županije i partneri osmislili tijekom provođenja EU projekata čiji je cilj bio očuvanje, zaštita, promocija i turistička valorizacija bogate maritimne baštine regije.

Tako je obnovljeno 16 tradicijskih kvarnerskih barki, svake godine se održava pet velikih maritimnih manifestacija u Rijeci, Mošćeničkoj Dragi, Krku, Crikvenici i Nerezinama/Malom Lošinju, osmišljena su 24 itinerara pomorske baštine, osnovana su i izgrađena četiri interpretacijska centra pomorske baštine u Mošćeničkoj Dragi, Krku, Malinskoj i Malom Lošinju (loger Nerezinac) te je postavljeno 90 interpretacijskih ploča i oznaka diljem primorskih destinacija županije.

Zahvaljujući njima posjetitelji i gosti upoznaju se s bogatom maritimnom baštinom regije i uz pomoć tih oznaka imaju mogućnost kreirati vlastitu turu sukladno lokaciji na kojoj se nalaze. Svaka od 90 interpretacijskih oznaka ima QR kod koji vodi na Virtualni muzej pomorske baštine, ali i informativne tekstove i fotografije iz prošlosti.