Strategija razvoja turizma Virovitičko-podravske županije

TZŽ referenca: Virovitičko-podravska
Objavljeno:
Matija Turkalj
Matija Turkalj
Posjetiteljski centar Dravska priča

Prema najnovijim istraživanjima, najuspješnije su one kompanije koje njeguju rodnu ravnopravnost. U tome leži i uspjeh Virovitičko-podravske županije u kojoj je zaposleno više od 75 posto žena. Štoviše, u ovom dijelu Hrvatske žene su na čelu gotovo svih javnih turističkih tvrtki, uključujući i županijsku turističku zajednicu. Upravo s tom porukom Virovitičko-podravskog župana Igora Androvića, u tjednu u kojem se slavio Dan žena, premijerno je predstavljen jedan od najvažnijih turističkih dokumenata za ovaj kraj.

Strategija razvoja turizma Virovitičko-podravske županije do 2030., koju je za županijsku turističku zajednicu izradio tim stručnjaka iz Instituta za turizam, ovo područje opisuje kao prostor iznimno bogat raznolikim mogućnostima doživljaja niza "mikro" atrakcija. Skladna priroda, Drava i Papuk kao dva UNESCO-va područja, nasljeđe plemićkog života, dvorci i kurije, industrijska povijest i poljoprivreda, ali i toplina i gostoljubivost ljudi, resursna su osnova za razvoj ove jedinstvene destinacije.

Brend Virovitičko-podravske županije temelji se na snažnoj emotivnoj poruci koja odgovara potrebama suvremenog čovjeka. On traži odmak od svakodnevice, mir, opuštanje i osjećaj ravnoteže. Turističku priču treba i dalje graditi na zaštiti prirode, ekologiji i zelenim praksama, ali i na zaštiti i upravljanju ekonomskim resursima“, rekla je Snježana Boranić Živoder iz Instituta za turizam.

Ekoturizam, cikloturizam, planinarenje i trekking, lov i ribolov, turizam baštine, vjerski turizam, manifestacije i događanja primarni su turistički proizvodi, dok su sekundarni gradski, eno-gastro, seoski i poslovni turizam, koji uključuje i team building programe, sportske pripreme i natjecanja. S obzirom na položaj atrakcija i vrstu turističkih proizvoda prostor je u Strategiji podijeljen u četiri turističke cjeline koje se savršeno nadopunjuju i isprepleću. Područje uz Dravu s mističnom Križnicom savršen je izbor za ekološki osviještene turiste koji uživaju u rekreaciji i aktivnom odmoru, baš kao i područje Papuka i Krndije s jedinstvenim zelenim krajobrazima, poput Park šume Jankovac, geološkog spomenika Rupnice, mirnog, zelenog Voćina s modernim Geo-info centrom i crkvom koja privlači hodočasnike. U središnjem nizinskom prostoru županije su smješteni gradovi i mjesta s atraktivnom plemićkom pričom, kulturom života i rada idealnom za razvoj kulturnog turizma i rekreacije, dok prostor Bilogore i Podravine uz kulturne specifičnosti može ponuditi vrhunsku eno-gastro priču, aktivan odmor, opuštanje i ladanje.

Iznimno me veseli što su turistički djelatnici od javnog do privatnog sektora, aktivno sudjelovali u izradi Strategije, što je posebno važno za sljedeći korak, njezinu implementaciju. Podizanje prepoznatljivosti Virovitičko-podravske županije i njezino pozicioniranje na turističkom tržištu glavni je cilj strategije, a ostvarivao bi se kroz podizanje kvalitete turističke infrastrukture, razvoj turističkih proizvoda, unapređenje smještajne i gastro ponude, unapređenje destinacijskog menadžmenta i ljudskih resursa u turizmu, imidž projekte i komunikacijske aktivnosti. Dokument je temeljen na svim našim infrastrukturnim projektima, onim koji su izgrađeni i obnovljeni, ali i onima koji su planu, a takvih zaista mnogo“, istaknula je Martina Jakelić, direktorica TZ Virovitičko-podravske županije