Dubrovnik proglašen najboljom kulturnom destinacijom za 2019. godinu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 14.12.2018 - 11:15

Hrvatski turistički biser Dubrovnik proglašen je najboljom kulturnom destinacijom za 2019. godinu od strane brojnih čitatelja i korisnika popularne američke turističke platforme AFAR. Riječ je o priznanju kojeg ova organizacija dodjeljuje u sklopu kategorije destinacija, a upravo je Dubrovnik ostvario najviše glasova brojnih američkih ljubitelja putovanja.  

„Ova nagrada na samom kraju turističke godine predstavlja dodatnu potvrdu popularnosti Dubrovnika, ali i Hrvatske u cjelini na nama iznimno važnom i velikom američkom tržištu. Iskrene čestitke upućujem svim dubrovačkim turističkim djelatnicima, kao i građanima ovoga grada koji za mnoge turiste predstavlja glavni motiv dolaska u našu zemlju“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako će se tijekom iduće godine intenzivno raditi na realizaciji svih potencijala koje naša zemlja ima na američkom tržištu zbog čega u idućoj godini HTZ otvara ured u Los Angelesu. 

„Kulturno-povijesna baština, odlična turistička infrastruktura i visoko kvalitetna usluga čine Dubrovnik i u turističkom smislu, gradom za sva godišnja doba. Posebnu važnost u ukupnoj ponudi zauzima kulturna ponuda, od samog značenja grada koji sljedeće godine obilježava 40 godina UNESCO zaštite, do brojnih festivala, koncerata i ostalih kulturnih manifestacija koje naši gosti rado posjećuju. Time je AFAR priznanje za najbolju kulturnu destinaciju najbolja potvrda kvalitete i odlično izbalansirane kulturne ponude, kako za domaće, tako i za strane posjetitelje“, komentirala je i Romana Vlašić, direktorica TZ grada Dubrovnika.

„Kao jedna od najpoželjnijih destinacija u Europi, Dubrovnik brojne američke turiste osvaja kombinacijom povijesti, kulture, prirodnih ljepota, gastronomijom i blagom mediteranskom klimom“, rekla je direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku Ina Rodin, poručivši kako ovo priznanje AFARA dodatno potvrđuje popularnost naše zemlje na američkom tržištu, ali i činjenicu da su provedene promotivne aktivnosti i brojni projekti značajno doprinijeli popularnosti i vidljivosti hrvatskih destinacija. 

Dodajmo kako je u Hrvatskoj od siječnja do kraja studenog ove godine s tržišta SAD-a ostvareno oko 580.000 dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 23 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima. Listu najpopularnijih hrvatskih destinacija koje američki turisti najradije biraju predvodi Dubrovnik u kojem je ostvareno više od 140.000 dolazaka i oko 410.000 noćenja američkih turista.