Kategorija:
Objavljeno:
Tema ovogodišnjeg Svjetskog dana turizma „Turizam i vode: štitimo zajedničku budućnost“
Svjetski dan turizma i ove se godine, kao i protekle 33, obilježava 27. rujna pa je tim povodom Hrvatska turistička zajednica odlučila aktivno sudjelovati u njegovom obilježavanju, kao i planiranim aktivnostima podržati ovogodišnju temu „Turizam i vode: štitimo zajedničku budućnost“ kojom se želi staviti dodatan naglasak na odgovornost turističkih dionika, ali i potrebu preuzimanja obveze za zaštitu globalnih resursa vode.
Hrvatska turistička zajednica na svojoj službenoj Facebook stranici Love Croatia pozvala je korisnike na slanje fotografija s temom ovogodišnjeg Svjetskog dana turizma. Korisnici su do 25. rujna slali svoje fotografije na temu hrvatskih rijeka i jezera, aktivnosti na vodi, umjetničkih fotografija hrvatskih vodenih površina i Jadranskoga mora, a na današnjem druženju s predstavnicima medija povodom obilježavanja Svjetskog dana turizma izabrani su pobjednici, odnosno autori najboljih fotografija.
Sukladno odluci žirija, odnosno predstavnika hrvatskih medija, u kategorijama Hrvatske rijeke i jezera i Aktivnosti na vodi prvu nagradu osvojio je Goran Šafarek, autor fotografije ''Mura i Drava'' i fotografije ''Cetina'', u kategoriji Umjetničke fotografije hrvatskih vodenih površina prvu nagradu osvojila je Vera Stevens, autorica fotografije ''Biograd na moru'' te u kategoriji Jadransko more – Lidija Lolić za fotografiju ''Uvala Milna (Vis), Rovinj''.
Turizam je najveći gospodarski sektor pa je time i obvezan biti predvodnikom i promicateljem odgovornog ponašanja. Čista i dostupna voda od životne je važnosti ne samo lokalnom stanovništvu već i potrebama turizma. Osim toga, raste interes turista i za turizmom posebnih interesa, koji uključuje turističke proizvode vezane ne samo uz obale mora, jezera i rijeka, već i močvarnih staništa kao posebno osjetljivih područja.
„U tom smjeru, sukladno postavljenim strateškim ciljevima, produljenju sezone kroz ostvarivanje većeg broja dolazaka turista u pred i posezoni te poticanju kontinentalnog turizma kroz povećanje broja dolazaka turista na kontinent, odvijat će se i daljnje djelovanje HTZ-a. Hrvatska turistička zajednica svakodnevno ulaže velike napore, pronalazi niše i prostore za dodatno promoviranje, kako kontinentalnih destinacija, tako i dolazaka turista izvan glavne sezone, a čemu u prilog svjedoči i intenzivan rad na razvoju destinacijskih menadžment kompanija (DMC) i destinacijskih menadžment organizacija (DMO), kao i novi modeli udruženog oglašavanja, čime je uvelike olakšana i značajno pojednostavljena priprema iduće sezone i planiranje turističkim djelatnicima u javnom i privatnom sektoru“, istakla je povodom obilježavanja Svjetskoga dana turizma Meri Matešić, direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice.