
Predstavništvo HTZ-a u Mađarskoj organiziralo je Sell B2B workshop koji je u Budimpešti okupio oko 100 hrvatskih i mađarskih partnera. Snažan interes agenata potvrdio je veliko zanimanje za Hrvatsku kao turističku destinaciju, dok je raznolikost hrvatskih izlagača – od vodećih hotelskih lanaca, preko manjih design hotela i kampova, do turoperatora i agencija – pokazala kako su mađarski turisti skloni odabiru svih oblika smještaja.
"Zadovoljni smo velikim odazivom mađarskih partnera. Ovakvi događaji ključni su za jačanje poslovnih veza i promociju Hrvatske kao destinacije koja nudi raznoliku i kvalitetnu ponudu tijekom cijele godine," izjavila je Ivana Herceg, direktorica Predstavništva HTZ-a u Mađarskoj.
Uz brojne poslovne sastanke, radionica je bila obogaćena i gastro prezentacijom autentičnih proizvoda s otoka Krka, čime se dodatno promovirala hrvatska eno-gastronomska ponuda. Ovaj događaj još jednom je potvrdio važnost mađarskog tržišta za hrvatski turizam te najavio dobru suradnju hrvatskih i mađarskih partnera i u nadolazećoj godini.
Dodajmo kako je osim B2B događanja, u Budimpešti ovog tjedna održana i konferencija za novinare prilikom čega su predstavljeni turistički rezultati ostvareni s mađarskog tržišta, s posebnim naglaskom na turistički promet u pred i posezoni. Također, govorilo se i o investicijama u hrvatskom turizmu, predstojećim aktivnostima Predstavništva te o novoj dionici autoceste A5, koja putovanje od Budimpešte do Osijeka skraćuje na samo 2 sata te čini Slavoniju i Baranju još dostupnijima mađarskim turistima.