Promocija hrvatske MICE ponude na Think MICE Mashup Meetings u Poljskoj

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

U Varšavi je održano 12. izdanje Think MICE Mashup Meetings događanja, koje već tradicionalno okuplja stručnjake iz MICE segmenta. Na istome je  sudjelovalo i Predstavništvo HTZ-a u Poljskoj i to u svojstvu Gold Partnera

"Poljaci osim sunca i mora, kulture, prirode, gastronomije i aktivnog turizma traže autentičnost, kvalitetu i inspirativna iskustva. Hrvatska već godinama ispunjava ta očekivanja, ostajući jedna od njihovih omiljenih destinacija. U sustavu eVisitor zabilježeno je od početka godine preko milijun dolazaka poljskih gostiju, što predstavlja rast od 6% u usporedbi s istim razdobljem lani. Hrvatska ne samo da jača svoju poziciju na poljskom tržištu, već se i zahvaljujući direktnim letovima te različitim zanimljivim aktivnostima na licu mjesta, razvija kao atraktivna i konkurentna destinacija u MICE segmentu", izjavila je Małgorzata Kowalska, direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj.

Na ovogodišnjem Mashup Meetingsu sudjelovalo je oko 100 uzvanika iz poljske MICE branše. Glavni dio događanja bila je panel rasprava na temu: „Tvornica budućnosti – industrija sastanaka na novom putu. Izazovi, prognoze, inspiracije”

U raspravi, koju je moderirala Edyta Dróżdż, sudjelovali su predstavnici najvećih udruženja MICE industrije koja djeluju u Poljskoj, među kojima su Żaneta Berus (Event Industry Association), Jakub Ćwikliński (Marketing Communication Association SAR), Krzysztof Pobożniak (Polish Association of Incentive Travel Organiseres SOIT), Anastazja Szerkus (Society for Incentive Travel Excellence SITE), Agnieszka Szymerowska (PCCA Management Board and Audit Committee) i Barbara Świderska (Meetings Professionals International MPI Poland Chapter). 

Organizator događanja je časopis Think MICE, koji obrađuje teme iz poljske i međunarodne kongresne industrije te pokriva sve segmente, od samih događanja pa sve do incentive putovanja, kongresa i konferencija. 

Projekt Mashup Meetings održava se od 2017. godine te je zamišljen kao niz poslovnih sastanaka na kojima sudjeluju predstavnici iz MICE industrije, a služi kao platforma za razmjenu informacija, iskustava i uspostavu novih poslovnih odnosa i kontakata.