
Tijekom Uskrsnih blagdana zabilježen je snažan početak turističke sezone, s jasno izraženim motivima dolaska koji su uspješno privukli velik broj gostiju. Posebno se istaknula raznolika outdoor ponuda, bogata gastronomska scena te atraktivni wellness sadržaji.
Jedan od najzapaženijih elemenata bile su manifestacije poput uskrsnih doručaka na otvorenom, gdje su posjetitelji mogli uživati u lokalnim delicijama i druženju na svježem zraku. Cjelokupan program bio je izrazito bogat – od prikaza tradicije i folklornih nastupa, do koncerata, kreativnih radionica i tematskih sajmova.
Statistički podaci potvrđuju uspješnost ovog razdoblja te je za produženi vikend ostvareno gotovo 100.000 noćenja, uz više od 26.000 dolazaka. U usporedbi s prošlom godinom, broj noćenja porastao je za 22%, dok je broj dolazaka veći za 15%.
Najznačajnija emitivna tržišta bila su Njemačka (22%) i Hrvatska (20%), pri čemu je broj njemačkih turista porastao za impresivnih 30% u odnosu na prošlu godinu. Također je zabilježen porast interesa turista iz Slovačke, Srbije, Poljske, Nizozemske, Francuske i Sjedinjenih Američkih Država.